Stacja dyskietek FDD 720 - Page 2

Re: Stacja dyskietek FDD 720

hum. jest mozliwe ze gdzies jeszcze jedna posiadam. bede musial troche zlomu
przekopac... i nie obiecuje ze jest...

btw. co tam ci sie w niej zepsulo? afaik byly dosc wytrzymale,
i dosc latwo daje sie im wyczyscic glowice (patyczek do uszu maczany w
spirytusie i troche pocierania)
troche zycia stracilem na walke z tym chlamem wiec jak cos to pomoge :)

btw. tu koledzy widze podpowiadaja floppy emulator... jesli budzet pozwala
to imho warto. ew. poprosic kogos bardziej 'kumatego' o 'zhakowanie'
urzadzenia - zwykle da sie znalezc procedury odczytu/zapisu i sa one
prymitywne , troche je przerobic, dokleic mikrokontrolerek z np. portem
sd/mmc :) i po krzyku

--

Re: Stacja dyskietek FDD 720

Wiem, że wiele można. Kłopot w tym, że ja nie mam na to czasu, więc
je┼Ťli masz ochot─Ö - zapraszam. Tak si─Ö zastanawiam, maszyneria tara,
jeszcze kilka lat po┼╝yje i pewnie padnie - chyba stacja jest
najprostszym rozwi─ůzaniem jednak.

Re: Stacja dyskietek FDD 720

ah. to ja moze faktycznie poszukam tej stacji.
przejrzalem juz jedno pudelko, ale same 1.44 :/

btw. popatrz jeszcze na takie wynalazki :
http://free.of.pl/n/norbid/

i ogolnie pogooglaj za 'stacja od pc do amigi'

swego czasu udalo mi sie podlaczyc zwykla pecetowke do a600 i pamietam
dawalo to rade, tak ze ztcw te sztuczki dzialaja :)

trzeba tylko pamietac ze dyskietki HD w stacji DD trzeba 'przystosowac'
zaklejajac odpowiednia dziurke :)

--

Re: Stacja dyskietek FDD 720
Słuchajta, rozmawiałem z _serwisantem_ i faktycznie HD ale w wersji

THX wszystkim za ch─Öci.

__
Irek.N.

Re: Stacja dyskietek FDD 720

Irku, przyjrzyj sie sygnalom.
Poczytalem te strony i nadal nie widze wiekszych roznic.

Spodziewam sie ze wystarczy tylko dobrac linie selekcji i silnika - od
pewnego czasu napedy nie maja juz tych zworek, bo i po co :-)

Zawsze mozna na kabelku zmienic.

J.

Re: Stacja dyskietek FDD 720
THX wszystkim za podpowiedzi, szcz─Ö┼Ťliwie dla mnie kto┼Ť inny zainstaluje
w maszynie przyczłapkę z portem USB :)

__
Irek.N.

Site Timeline