sprawdzony cable finder ( szukacz przewodow, bez rozizolowywania:)

witam,
czy ktoś ma jakieś sprawdzone urządzenie tego typu - podpina się generator
do przewodu z jedej strony, a po drugiej na wiązce jeździ się anteną drugiej
części wynalazku i szuka właściwego bez rozizolowywania kabla ( alarmowka,
sieci komp).
Swego czasu jak byłem w kraju wiecznych deszczy, mieliśmy anglelski przyrząd
tego typu, pokazywał bezbłędnie - koszrtował jakieś 120 funtów. Kupiłem
podobny ale za 50zl na alegro - chińszczyzna, piszczy podobnie przy każdym z
wiązki która wychodzi ze ściany...
Pozdrawiam
Michał

Re: sprawdzony cable finder ( szukacz przewodow, bez rozizolowywania:)

Znaczy, obudowa była podobna...

Odpowiedziałeś sobie w treści pytania.

--
Włodek

Re: sprawdzony cable finder ( szukacz przewodow, bez rozizolowywania:)
Kupiłem podobny ale za 50zl na alegro - chińszczyzna,

Tak z ciekawości zapytam, czy uważasz że wniosłeś coś do postu, czy tylko
potwierdziłeś to co napisałem... wiem, że kupiłem coś innego i wiem jak
działa, pytałem czy ktoś ma coś podobnego, ale działającego - to tak dla
zrozumienia mojego zapytania....
pozdrawiam
michal

Re: sprawdzony cable finder ( szukacz przewodow, bez rozizolowywania:)

Chyba tylko Fluke. Znajduje nawet kable w ziemi :-)

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

Re: sprawdzony cable finder ( szukacz przewodow, bez rozizolowywania:)

to nie podlega dyskusji:) tylko liczyłem, że będze coś tańszego niż np
1000zł:)
pozdrawiam
Michał

Re: sprawdzony cable finder ( szukacz przewodow, bez rozizolowywania:)

Sprawdzony model, bardzo dobrze się spisuje w użytkowaniu.

http://www.kontel.net/karta/1335/02-002.html

Nie dawał rady tylko przy kablach podłączonych do portów telefonów
systemowych w centrali. Lepszy od niego był zestaw za ponad 1000 zł, ale nie
mogę tego zestawu znaleźć.

yabba

Site Timeline