sprawdzone opaski zaciskowe

witam! wlazłem dziś na komin i widzę, że z 10 opasek zaciskowych (takich
kupionych za 5 pln) zostały 2... czy to reguła, że wszystkie pękają na
morozie i słońcu? jeśli nie to czy Ktoś może mi polecić dobre i SPRAWDZONE W
BOJU!!! opaski zaciskowe?
na allegro znalazłem takie
http://allegro.pl/item884175057_opaski_zaciskowe_kablowe_200_mm_x4_8mm_opak_100szt.html
co to jest warte?

Re: sprawdzone opaski zaciskowe

Wszystkie to moze nie, ale dziwic nie powinno.
Mroz plus UV robia swoje.

J.

Re: sprawdzone opaski zaciskowe

tak. Zasadniczo nie ma dobrych tworzyw wytrzymujB1%cych (pod
obciB1%BFeniem) UV, niskie i wysokie temparatury dB3%ugo.
Dlatego lepiej do mocowania przewodF3%w uBF%yj np. drutu w plastikowej
osB3%onie albo opasek z blachy (uwaga na izolacjEA%).
Dobrze sprawdziB3% siEA% mi kiedyB6% drut powlekany do ogrodzeF1% z siatki
(cienki) dostEA%pny w dziale ogrodniczym wiEA%kszoB6%ci supermarketF3%w.
DziEA%ki powB3%oce ochronnej nie rdzewieje za szybko, trzyma wiele lat i
wygodnie siEA% go skrEA%ca/przycina byle kombinerkami.

Marek

Re: sprawdzone opaski zaciskowe

Zajrzyj do samochodu ...  albo ten UV taki szkodliwy, albo sa dobre
tworzywa :-)

Musial byc dobrym tworzywem pokryty.

J.

Re: sprawdzone opaski zaciskowe

Tak i jeszcze jak pod osłonką jest drut ocynkowany ponieważ ogladając
siatke sąsiada a moją zwykłą ocynkowaną po kilku latach to nie ma nic
bardziej popekanego i pordzewiałego od UV i warunków jak tworzywo na
drucie NIE ocynkowanym. Ale jak tworzywo peka to nic nie pomoże. Czy to
pasek zaciskowy czy drut powlekany.

Są w sklepach instalacyjnych paski aluminiowe tzw bednarka na kilogramy
moze tego spróbuj. Jak zależy Ci na dodatkowej izolacji i nie wystarcza
ta na kablu to moze na bednarke alu naciągać termokurczliwe ?. Ale to
takie dywagacje moje.

pozdr
AK

Re: sprawdzone opaski zaciskowe
albo numer z kablem koncentrycznym...

zarobiłem go latem ładnie na końcówkę F... niedwno straciłem przejście,
zaglądam, a w kablu koncentrycznym środek teflonowy ochraniający żyłę
środkową jakby schował się do środka i zostały tylko gołe kable środkowy i
oplot...

nie wiem czy ja kupiłem jakiś marny kabel, czy to normalne zjawisko i po
prostu źle zarobiłem wtyk F?

Re: sprawdzone opaski zaciskowe

To nie normalne zjawisko jak podczas pracy środek chowa się w skórce.

marny kabelek

--
Irokez

Re: sprawdzone opaski zaciskowe

sa, sa, mam takie - amphenola chyba? Czarne, odporne na UV, 10lat i nic nie
dzieje sie na oko (na kominie to mam...). Biale to faktycznie syf i na
przewieszki czy instalcje na dworze sie nie nadaje.

Re: sprawdzone opaski zaciskowe
http://allegro.pl/item884175057_opaski_zaciskowe_kablowe_200_mm_x4_8mm_opak_100szt.html

Ja to wychodze z założenia, że ktoś kiedyś przetnie Tą Najważniejszą Trytytke
i świat sie zawali.
Lepszego patentu  (no może poza klejem silikonowym na gorąco) ludzkość nie zna
;-)

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

Re: sprawdzone opaski zaciskowe
http://allegro.pl/item884175057_opaski_zaciskowe_kablowe_200_mm_x4_8mm_opak_100szt.html

Zna, ale nie u nas.
Duck/Duct tape, czyli tasma do wszystkiego.

J.

Re: sprawdzone opaski zaciskowe
http://allegro.pl/item884175057_opaski_zaciskowe_kablowe_200_mm_x4_8mm_opak_100szt.html

Ta do krępowania ludzi :) ?
Widziałem jak Pogromcy Mitów zrobili z tego łódke :-)

(no co leżałem chory na grype ;-)  )

--
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB
Proud to be 100 percent microsoft free.                            op. Tomek

Re: sprawdzone opaski zaciskowe

Przebijam i wychodzEA%:
Gaffer tape.