Splitter do Cyfry. Ktoś wie jaki układ?

Podczas burzy szlag trafił mój splitter do Cyfry+. Właściwie tak nie
całkowicie bo z 6 wyjść dwa jednak działają. Ale u siebie potrzebuję
sprawne cztery wyjścia. Kupiłem więc nowy za który zapłaciłem z kosztami
przesyłki 90 zł. Z ciekawości zaglądnąłem jednak do środka tego
uszkodzonego. Właściwie nic tam w środku nie ma oprócz jednego układu
scalonego, dwóch kwarców i paru rezystorów i kondensatorów. Podejrzewam, że
walnięty jest ten układ scalony, bo gdyby coś innego to nie działał by w
ogóle. Taki układ jest chyba tańszy w sklepie niż 90 zł, a wymienić go
nawet domorosły "elektronik" potrafi!:))) Ktoś wie co co ta układ?

--
Z pozdrowieniami
RonnyPL - snipped-for-privacy@konto.pl

Re: Splitter do Cyfry. Ktoś wie jaki układ?

Jest to zwykły mikrokontroler jednoukładowy za "5zł". Niestety wymiana na
nowy ze sklepu nic nie da bo potrzebny jest jeszcze do niego program.

Re: Splitter do Cyfry. Ktoś wie jaki układ?

Który to program już niekoniecznie potrafi napisać każdy, i stąd cena 90 zł.
To zresztą nie za wiele IMHO...

Site Timeline