Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki

Jak przeczytasz stronę www HP to znajdziesz tam informację o tym do jakiego obciążenia dedykowany jest dany sprzęt. Są tam drukarki heavy-duty, do biznesów, a są też do domowego zastosowania... Te drugie nie dają rady drukować w trybie biznesowym i po sprawie.

Reply to
Pszemol

A co to jest tryb domowy, a co to jest tryb biznesowy ?

Byl w taki okres, gdy sprawa byla jasna. Ta drukarka jest przewidziana do 200 str miesiecznie, pan reklamuje ze sie uszkodzila po pol roku, a licznik wskazuje 2000 stron. Ale teraz juz chyba tak malych ilosci nie ma, i 24 czy 36-miesieczna ilosc stron jest calkiem spora.

J.F

Tryb biznesowy polega dla mnie na tym, że obok drukarki stoi stosik papieru i ładuje się do tego lasera ryzę papieru parę razy dziennie. Tak jest u nas w firmie, wciąż drukujemy papierowe User Manuale. (czemu osobiście jestem przeciwny, ale mnie przegłosowali...)

Ja w domu drukuję 2-3 stron jak kupię bilety na wakacje, albo 1 stronę gdy chcę do archiwum dać potwierdzenie zapłaty za kartę kredytową...

Reply to
Pszemol

Dnia Sun, 17 Feb 2013 07:55:34 -0600, Pszemol napisał(a):

Byc moze klient to docenia :-) Ale z czym do ludzi

jest drukowanie biznesowe :-)

U mnie nie wiem czy schodzi 1 ryza miesiecznie ... kwalifikuje sie do domu czy do biznesu ?

I teraz drukarka ktora codzienie czysci dysze i zuzywa przy tym atramentu jak na pare stron ... na okreslenie "domowa" nie zasluguje :-)

:-) To jest biznes który ma jako główne działanie drukowanie... Ja mówiłem o biznesie który produkuje coś innego, a drukuje niejako przy okazji, potrzebne rzeczy do prowadzenia biznesu. Jak u nas: produkujemy przedmioty urzytkowe i do nich drukujemy manuale... Nie jest naszym celem pracy drukowanie.

To już zależy od producenta drukarki - podają docelowe/przewidywane obciążenie drukarki w ilości stron na miesiąc... sprawdź i zobacz w jakich jesteś widełkach. Tu masz przykład fajnej drukareczki biurowej od Epsona (jestem ostatnio zakochany w tej serii drukarek, sam mam mniejszy model w home-office):

ę: Monthly duty cycle, up to 1600 pages czyli masz drukarkę do pracy w trybie ponad 3 ryzy po 500 stron miesięcznie. A więc masz

3-krotne przemiarowanie - będzie u Ciebie pracować na luzach...

Moja mniejsza Epsonka WP_3540 ma 1000 stron na miesiąc, czyli dwie ryzy...

U rodziny w Krakowie mają inny problem: tam tusze wymieniają nie bo się tusz skończył tylko dlatego że tusz zasechł od nieużywania :-) Drukują może kilka stron na rok, głównie jak synuś przyjedzie do domu :-)))

Nie będzie czyścić gdy ją ładnie zaparkujesz i wyłączysz z prądu. Zawsze możesz sobie kupić lasera... albo takąś OKI taśmową/igłową... Problem będzie taki sam, bo Ci będą tasiemki wysychać.

Reply to
Pszemol

:-) To jest biznes który ma jako główne działanie drukowanie... Ja mówiłem o biznesie który produkuje coś innego, a drukuje niejako przy okazji, potrzebne rzeczy do prowadzenia biznesu. Jak u nas: produkujemy przedmioty użytkowe i do nich drukujemy manuale... Nie jest naszym celem pracy drukowanie.

[...]

Tak jak i oni nie sa drukarnia. No, oni to sa, ale ich klienci zyja z np sieci telefonicznych, energetycznych, wodnych, albo z procentow od kredytow. Tylko to wymaga wystawienia stosownych pism. Np 200 tys miesiecznie, bo to firma co malo drukuje :-)

A sa gdzies oficjalne widelki ? Bo ja inzynier, zywotnosc rozumiem, ograniczenia termiczne tez, ale okreslenie "biznezowa" nic mi nie mowi :-)

Ale tych "monthly" to nie rozumiem - co wlasciwie jest ograniczone ? :-)

A maksymalny czas miedzy wydrukami ? Postoi 5 dni i zaschnie ? :-)

I tez przewymiarowana :-)

Ale wtedy zaschnie, a wymiana glowicy w epsonach o ile pamietam nie istnieje :-)

Termotransferowa ?

J.F