Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości... - Page 2

Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzi ęki za czasy wysokiej jakości...

Tryb biznesowy polega dla mnie na tym, że obok drukarki stoi stosik
papieru i ładuje się do tego lasera ryzę papieru parę razy dziennie.
Tak jest u nas w firmie, wciąż drukujemy papierowe User Manuale.
(czemu osobiście jestem przeciwny, ale mnie przegłosowali...)

Ja w domu drukuję 2-3 stron jak kupię bilety na wakacje, albo 1 stronę
gdy chcę do archiwum dać potwierdzenie zapłaty za kartę kredytową...

Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...

Byc moze klient to docenia :-)
Ale z czym do ludzi
http://www.ckzeto.pl/wydruki_masowe/
to jest drukowanie biznesowe :-)

U mnie nie wiem czy schodzi 1 ryza miesiecznie ... kwalifikuje sie do domu
czy do biznesu ?

I teraz drukarka ktora codzienie czysci dysze i zuzywa przy tym atramentu
jak na pare stron ... na okreslenie "domowa" nie zasluguje :-)

J.

Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzi ęki za czasy wysokiej jakości...

:-) To jest biznes który ma jako główne działanie drukowanie...
Ja mówiłem o biznesie który produkuje coś innego, a drukuje
niejako przy okazji, potrzebne rzeczy do prowadzenia biznesu.
Jak u nas: produkujemy przedmioty urzytkowe i do nich
drukujemy manuale... Nie jest naszym celem pracy drukowanie.

To już zależy od producenta drukarki - podają docelowe/przewidywane
obciążenie drukarki w ilości stron na miesiąc... sprawdź i zobacz w jakich
jesteś widełkach.
Tu masz przykład fajnej drukareczki biurowej od Epsona (jestem ostatnio
zakochany w tej serii drukarek, sam mam mniejszy model w home-office):
http://www.epson.com/cgi-bin/Store/jsp/Product/Specifications.do?BV_UseBVCookie=yes&skuC1%1CB32201
Cytuję: Monthly duty cycle, up to 1600 pages czyli masz drukarkę do
pracy w trybie ponad 3 ryzy po 500 stron miesięcznie. A więc masz
3-krotne przemiarowanie - będzie u Ciebie pracować na luzach...

Moja mniejsza Epsonka WP_3540 ma 1000 stron na miesiąc, czyli dwie ryzy...
http://www.epson.com/cgi-bin/Store/jsp/Product.do?BV_UseBVCookie=yes&skuC1%1CC31201

U rodziny w Krakowie mają inny problem: tam tusze wymieniają nie bo się
tusz skończył tylko dlatego że tusz zasechł od nieużywania :-)
Drukują może kilka stron na rok, głównie jak synuś przyjedzie do domu :-)))

Nie będzie czyścić gdy ją ładnie zaparkujesz i wyłączysz z prądu.
Zawsze możesz sobie kupić lasera... albo takąś OKI taśmową/igłową...
Problem będzie taki sam, bo Ci będą tasiemki wysychać.

[...]

Jak u nas: produkujemy przedmioty użytkowe i do nich
[...]

Tak jak i oni nie sa drukarnia. No, oni to sa, ale ich klienci zyja z
np sieci telefonicznych, energetycznych, wodnych, albo z procentow od
kredytow.
Tylko to wymaga wystawienia stosownych pism. Np 200 tys miesiecznie,
bo to firma co malo drukuje :-)

A sa gdzies oficjalne widelki ?
Bo ja inzynier, zywotnosc rozumiem, ograniczenia termiczne tez, ale
okreslenie "biznezowa" nic mi nie mowi :-)

Ale tych "monthly" to nie rozumiem - co wlasciwie jest ograniczone  ?
:-)

A maksymalny czas miedzy wydrukami ? Postoi 5 dni i zaschnie ? :-)

I tez przewymiarowana :-)

Ale wtedy zaschnie, a wymiana glowicy w epsonach o ile pamietam nie
istnieje :-)

Termotransferowa ?

J.

Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...

Nie oglądaj telewizji, bo będziesz miał w głowie gl
izdy ;). Film -
przynajmniej w tej części - jest na poziomie SE czy Faktu. Bl
okada następuje
nie "po wydruku iluś tam stron", tylko po wpompowaniu określo
nej dawki
atramentu do pochłaniacza. Ściślej - po wykonaniu okre
lonej liczby obrotów
silnikiem pompy (założenie jest takie, że atrament leci.
 Z zapchanej na amen
głowicy nic nie leci ale nie ma jak tego stwierdzić zachowuj
c niską cenę
urządzenia). Uważasz, że lepiej byłoby mieć ka
łużę na biurku?

Powtórzę jeszcze raz - to nie jest zabieg skracający
ywotność. A w
drukarkach PRO (i nie tylko) liczników przebiegu poszczególny
ch podzespołów
jest od metra i każdy z nich prędzej czy później zg
łosi "Maintenance
Request".

--
pozdrawiam,
Łukasz

Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzi ęki za czasy wysokiej jakości...

ZIEEEEEEEEEEEEEEEEEWWWWW.....

Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzi ęki za czasy wysokiej jakości...

jesteś od tuska?

Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
Dzisiaj padła mi ostatnia żarówka 200W jaką miałem w kanale w garażu.
Trzeba będzie przerobić na obudowę z żarnikiem halogenowym

Marek

Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...

Nie lepiej na swietlowki ?
Oczy cie bola, czy podwozia malujesz i kolor musi sie zgadzac ?

J.

Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...

A dlaczego by miało być lepiej? Tańsze te świetlówki raczej nie będą.
I nie będą tak grzały, jak halogeny czy inne żarówki -- a grzanie
w kanale jest rzeczą zwykle pożądaną.

Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
W dniu niedziela, 14 października 2012 10:46:26 UTC+2 użytkownik J.F. n
apisał:
 garażu.
Halogeny jednak sa troche bezpieczniejsze jesli chodzi o uszkodzenie mechan
iczne.
W kanale (i ogolnie dla zrodel swiatla mobilnych) szansa na stłuczenie je
st wyzsza wiec lepiej sie nie narazac na szybka inhalacje ciepla rtecia...

Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzi ęki za czasy wysokiej jakości...
W wiadomości

Dlaczego trzeba? Jeśli dobrze poszukać, to jeszcze się znajdzie takie w
sprzedaży. Ja muszę jeszcze się rozejrzeć za żarowką 500W. Tak na
wszelki wypadek. Poprzednia jaką miałem w garażu świeciła chyba ze 30
lat przyświecąjac jeszcze mojemu tacie. Aktualna już chyba 10. Jeszcze
jedna zapewniłaby oświetlenie do końca moich dni  :)

--
Big Jack
         //////     GG: 660675
napisał:

kiedy Cię odhibernowali?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

:-)))

Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
W dniu sobota, 13 października 2012 20:51:04 UTC+2 użytkownik jędrek

A ja dzis jestem okropnie zadowolony.
W markecie kupilem wstrzasoodporne zarowki 150W i 200W (takie zarowki zarow
kowe, nie z banka halogenowa w srodku).
Byly po 3,5 i 4,2zl.
Jak dobrze pamietam to przed zniknieciem 100W zarowka to bylo jakies 1zl.
Czyli tak pi*oko zdrozaly o 100% (biorac pod uwage inflacje).

Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
zarowkowe, nie z banka halogenowa w srodku).

Z tym ze to moga byc prawdziwe wstrzasoodporne, a one mogly byc drozsze i
dawniej.

J.

Re: Spisek żarówkowy - dymają nas o stro, dzięki za czasy wysokiej jakości. ..
zarowkowe, nie z banka halogenowa w srodku).
tak z 15 lat temu krótki czas serwisowałem sygnalizacje na
skrzyżowaniach, tamte żarówki wytrzymywały kilka razy więcej cykli
włączania ale kosztowały tez kilkukrotnie drożej choć z wyglądu prawie
niczym się nie różniły. O ile dobrze pamiętam miały gęściej podparty żarnik.

Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
W dniu środa, 17 października 2012 00:46:12 UTC+2 użytkownik Padre na
pisał:
ł(a):
zarowkowe, nie z banka halogenowa w srodku).
zl.
kli
du prawie
ej podparty żarnik.

Te co mam maja zarnik podparty w 2 miejscach i do tego 2 miejsca zaczepieni
a czyli raczej nic szczegolnego.

Producent to iskra - ukraina. klasa E 3040 lumenow, 200W, 1000h trwalosci.
Opisy w innych jezykach (GB, MD, RUS, UA, LV, RO, EST, E, D, FIN, GE, LT) s
ugeruja ze to zwykla zarowka:
MD - Lampa cu incandescenta uz general clar
RO - lampa de destinatie generala clar

Ale dla niemieckiego czy wloskiego jest wzmianka o sygnalizacji ulicznej:
D-Gluhlampe fur Verkehrsampel klar

Chyba jednak jakies zapotrzebowanie jest bo markety jednak takie cos sprowa
dzaja...

Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...

Że tak jest po niemiecku, to rozumiem. Zwykła żarówka służy do sygnalizacji
ulicznej, bo przecież w domach kazali świecić czym innym. Ordnung muss sein.
Ale że po włosku też tak jest?! Niedobrze z Italią. Żeby znowu co złego
z tego nie było.