spdif - zminan optical na coaxial

Witam

Mam taki mały problem. Amplituner który posiadama posiada tylko cyfrowe wejście optyczne SPDIF. Z kompa mam poprowadzone kabelki do amplitunera i używam go analogowo. Jednak chciałbym podąłczyc go przez jeden kabelek koncentryczny SPDIF. Rozkręciłem amplituner i wyciągnąłem z przed diody sygnał danych i masę. Podłączyłem do gniazdka i niestety nie działa. Niewiem czy można coś takiego zrobić, bo podobno są różne standardy napięciowe dla optyki.

W kompie mam dwa wyjścia spdif koncentryczne(coax) JEdno z Dxr3 drgie z płyty.

Niby wszystko ustawiam dobrze. Kabel ma 25 metrów.

Czy można jednak tak przerabiać wejście optyczne?

Reply to
kion

PAndy napisał(a):

zwykły led na wyjście z karty dzwiękowej?

No muszę sprawdzić, chociaż wolałbym wbudować gniazdo o amplitunera. Teraz tak mam wyjęte z przed rx diodym ale nie działa. Myślałem, ze to związek z napięciami sygnałowymi.Może długość kabla robi swoje. No i nie jest on 75 Ohm, tylko zwykła pięciokabelkowa, cienka, ale z osobnymi ekranami.

Reply to
Kion

KILu napisał(a):

tak dla pewności zapytam, bo wierzyć nie mogę. Mam leda czerwonego o małych gabarytach, ale dość leciwego. Podłączam go bezpośrednio do wyjścia spdif kompa i świeci ładnie, jednak amplituner ma to głęboko.

może inny kolor?

Reply to
Kion

KILu napisał(a):

w takim razie poszukam innej. Jak zadziała to dam znać. Ciągle jednak mam w głowie rozwiązanie przez ominięcie diody w amplitunerze, które niestety nie działa.

Reply to
Kion

PAndy napisał(a):

kupiłem jakieś z allegro 3mm 8000mcd. światło kierunkowe (30 stopni)na

2,2 V DC. Zobaczymy co z tego wyniknie. Dam znać jak wyszło
Reply to
Kion