SPDIF (coaxial) potrzeba dwa wejścia

Witam

W amplitunerze mam jedno wejście spdif (coaxialne) i tyle. Natomiast chcę podłączyć dwa urządzenia: komputer + odtwarzacz DVD.

Jest jeszcze jedno wejście TOSLink, ale odpada ze względu na koszta światłowodu, wyjście TOSLink mam tylko w komputerze, odtwarzacz nie posiada go, natomiast odległośc między komputerem a amplitunerem do 6m.

Jak można dwa coaxiale podłączyć w jedno wejście, lub najniższym kosztem zmienić wejście TOSLink na coaxial?

Pozdrawiam, Grzesiek

Reply to
Ania_i_Grzes