SPDIF.

Witajcie.

Podlaczylem dekoder Polsatu Samsung HD do wejscia SPDIF Soundblastera i mam
taki efekt, ze na wszystkich kanalach oprocz HD mam dzwiek w komputerze,
natomiast na kanalach HD dzwiek mam jedynie w TV. TV podlaczony jest po
HDMI.
Czy to tak juz ma byc, czy ja robie cos zle?

Pzodrawiam.

Re: SPDIF.

poszukaj w menu coś na temat dolby, wygląda tak jakby na kanałach
z dźwiękiem dolby nie dawało na zewn. lub komputer nie ma uruchomionego
dekodera. Nie pamiętam jak wygląda menu w tym dekoderze, poza tym,
jak komuś podłączam dźwięk to do amplitunera lub kina i zawsze było ok.

pawell

Re: SPDIF.

W menu dekodera mam dolby, ale czy wl. czy wyl., to nie ma roznicy.
A czy SPDIF ma jakies standardy inny dla stereo i inny dla 5.1 itd?
Mam Audigy 2 ZS z zewnetrznym panelem. Z kompa nie mam problemow z 5.1...

Site Timeline