Spartan-6

Pytanie z czystej ciekawości. O co chodzi z tym pinem 'HSWAPEN' ?! Zgodni
e z jakąś tam notą aplikacyjną przyspawałem go do gleby. Wyrzeź
bione PCB działa poprawnie z tym robalem(XC6SLX45-324), więc w zasadzie
 nie mam problemu. Ot, czysta ciekawość.. Pierdyljon razy czytałem da
taszita i za wuja wacka nie łapię o co chodzi z tym pinem. Jak ktoś z
 Was łapie o co chodzi, to niechaj napisze coś ciekawskiemu.

Re: Spartan-6
,
Stan tego pinu w czasie konfiguracji określa czy mają być podłączone
pullup-y do pinów IO.

Pozdrawiam
MiSter

Site Timeline