Spadła słuchawka telefon nie działa

Witam Mam telefon bezprzewodowy Panasonic KX-T9300. Słuchawka przestała działać, podobno po upadku. Słuchawkę można włączyć, ale nie reaguje na wprowadzanie numeru z klawiatury. Baza równiż nie dogaduje się ze słuchawką, bo nie działa przywołanie. Poradźcie co zrobić, szkoda mi go, bo teraz już takich solidnych cegieł nie produkują. A i zasięg miał super. Może odpuścić sobie próbę reanimacji i kupić jakieś paści na Allegro ? :)

Pozdrrr... Reksio

Reply to
Reksio

Użytkownik "Reksio" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:cond38$o8v$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Jak spadła i nie działa to pewnie coś pękło, a jak pękło to da się "załatać". Rozmontuj i zobacz, co się stało. Jak też miałem Panasonica a teraz mam Siemensa Gigaset - niebo a ziemia. Niestety mój Panas nie dał sie już naprawić.

Jacek

Niestety. Obadałem całą płytkę, nie widać nawet mikropęknięć :) Obstawiałem na początku kwarce - to ponoć standart, nawet w pilotach TV. Ale jakoś nic nie widzę (tych kwarcy :-). Może diabli wzięli tor w.cz. ?

Pozdrrr... Reksio

Reply to
Reksio

. Ale jakoś nic

pewnie siedza tam rezonatory ceramiczne..? takie prostokane pudeleczka z 2 lub 3 nozkami.. lub SMD

Reply to
greg