soft do modemu ZTE USB MF100

Witam

Mam modem usb zte mf 100 do polacyenia
z internetem w iplusie. Wkurza mnie aplikacja
iplusa, poniewaz zrywa polaczenie pomimo zasiegu.

Moze ktos wie gdzie sciagne soft connection manager do tego
modemu. Szukalem na strone producenta ZTE i nie znalazlem :-(.
Moze jakis inny soft oprocz ZTE i iplus managera bedzie wspolpracowal
z powyzszym modemem?
Dzieki.

Pozdrawiam
Darek

Re: soft do modemu ZTE USB MF100

Witam
- miałem do czynienia raz z produktem ZTE (orange)
- jedyne co mozna było zrobić z modemem to go wyrzucić!

Po założeniu normalnego szajsu czyli Sagema wszystkie problemy ustapiły :-)

Włodek

Site Timeline