Soczewka/kolimator do diody LED pilnie poszukiwana

Pilnie poszukuję kwadratowego kolimatora/soczewki o wymiarach ~22mm x ~22mm, o kącie świecenia max +/- 5 stopni. Biorę 3. Coś podobnego do tego:

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki

Zygmunt M. Zarzecki pisze: > Pilnie poszukuję kwadratowego kolimatora/soczewki o wymiarach ~22mm x > ~22mm, o kącie świecenia max +/- 5 stopni. > Biorę 3. > Coś podobnego do tego: >

Typowe popularne soczewki tego rodzaju produkcji Ledil mają połowiczny kąt 7*.

?misc=32Węższych nie mam tym szeregu Z okrągłych nieco większych masz bez problemu 4* Rocket SS
Nie napisałeś także dla jakich to ma być diod - ja podałem dla Cree XR, XR-E

Reply to
EM

JA PIERNICZĘ! PILNIE POSZUKUJĘ *KWADRATOWEGO* KOLIMATORA/SOCZEWKI O WYMIARACH ~22MM X ~22MM, O KĄCIE ŚWIECENIA *MAX ± 5 STOPNI*.

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki