Soczewka/kolimator do diody LED pilnie poszukiwana

Pilnie poszukuję kwadratowego kolimatora/soczewki o wymiarach ~22mm x
~22mm, o kącie świecenia max +/- 5 stopni.
Biorę 3.
Coś podobnego do tego:
http://img2.imageshack.us/img2/1169/kolu.jpg

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Re: Soczewka/kolimator do diody LED pilnie poszukiwana
Zygmunt M. Zarzecki pisze:
 > Pilnie poszukuję kwadratowego kolimatora/soczewki o wymiarach ~22mm x
 > ~22mm, o kącie świecenia max +/- 5 stopni.
> [...]

Typowe popularne soczewki tego rodzaju produkcji Ledil mają połowiczny
kąt 7*.
http://sklep.ledim.pl/?misc=8
http://sklep.ledim.pl/?misc32 %
Węższych nie mam tym szeregu
Z okrągłych nieco większych masz bez problemu 4* Rocket SS
http://sklep.ledim.pl/?misc34 %

Nie napisałeś także dla jakich to ma być diod - ja podałem dla Cree XR, XR-E
--
Pozdr
EM

Re: Soczewka/kolimator do diody LED pilnie poszukiwana

JA PIERNICZĘ!
PILNIE POSZUKUJĘ *KWADRATOWEGO* KOLIMATORA/SOCZEWKI O WYMIARACH ~22MM X
  ~22MM, O KĄCIE ŚWIECENIA *MAX Âą 5 STOPNI*.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Site Timeline