smugi DVD Aiwa xd-dv520

Witam Serdecznie szanowną grupę

Chciałem się Was poradzić w sprawie naprawy DVD

Zreanimowałem DVD Awiy XD-DV520 ("spsute" kondensatory na płytce
zasilacza) wymieniłem wszystkie elektrolity. DVD ożyło co mnie bardzo
ucieszyło :) jednak jest problem z obrazem (dźwiek jest idealny) efekt
na obrazie jest bardzo podobny do tego opisywanego w tym wątku
http://forum.dobreprogramy.pl/smugi-ekranie-t312831.html
(przepraszam za spamowanie ale nie mam cyfrówki aby zamieścić zdjątko)

Na ekranie występują smugi białe biegnące w prawą stronę na krawędziach
wyświetlanych kształtów. Co może być przyczyną takiego zachowania ?
Gdzie szukać uszkodzenia?

DVD podłączyłem pod telewizor LCD kablem z końcówkami chinch.

Będę wdzięczny za każdą pomoc, szkoda by było tego sprzęciku.

Pozdrawiam !
Szymo.

Re: smugi DVD Aiwa xd-dv520

A probowales inny monitor, inny odtwarzacz, inny kabel ?

To jest cos w torze video - np. kiepskie elektrolity.
Ale niekoniecznie w samym odtwarzaczu.

Uzyj kabla "cyfrowego" i zapomnij o problemie :-)

J.

Re: smugi DVD Aiwa xd-dv520
Spróbuję dziś jak wrócę do domku

Site Timeline