smps a wolność europejska

pytanie do znających się na przetwornicach, poza chamem i przygłupem...

gdy na wyjściu przetwornicy nie ma obciążenia, na jego uzwojeniu pierwotnym jest elegancki prostokąt\

gdy natomiast obciążymy, przebieg na wejśćiu zmienia się na taki:

Ktoś spoza zasłużonych pomoże?

Reply to
platformowe głupki

Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości

Zadne smieci, tak ma byc. No prawie tak.

Dziwi mnie tylko, ze bez obciazenia nie ma podobnie.

podśmiewujki sobie Szanowny Kolega urządza?

to jest trefna przetwornica, mam taką drugą sprawną i na niej niestety są same prostokąty...

to jest taka dziwna przetwornica, że jeden koniec trafa na pierwotnm jest pomiędzy dwoma dużymi kondziorami, a drugi taktujemy prostokątem +/-...

Reply to
platformowe głupki

jeśli czegoś nie pomyliłem...

Reply to
platformowe głupki

Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości

Jak sie nie podoba, to pros ministra z PIS o pomoc :-P

od schematu trzeba bylo zaczac. Spalony jeden tranzystor ?

Bo z jednym tranzystorem takie oscylacje sa

tu malutkie narysowali.

W polmostku tez co prawda rysuja

dzięki, czyli co ten zasilacz jest sprawny?

skąd te oscylacje, co to rezonuje?

Reply to
platformowe głupki

Użytkownik "platformowe głupki" napisał

A tego to ja nie wiem. Masz dwa, to chyba wiesz.

wykres sugeruje prace polowkowa, a ponoc polmostek tam masz.

Cewka. Z pojemnosciami niejawnymi, a czasem i jawnymi ...