słuchawki bezprzewodowe philips HC8430

witam

Kupiłem na wiadomym portalu aukcyjnym słuchawki bezprzewodowe radiowe philipsa. grają normalnie, znaczy całkiem całkiem, a wygoda jest o niebo wyższa niż w starych słuchawkach na podczerwień. Te nowe słuchawki na bazie i słuchawkach jest przełącznik channel 1 lub

  1. Domniemam(instrukcji brak) że zastosowano 2 kanały aby 2 pary słuchawek mogły bez zakłóceń działać w jednym pomieszczeniu. Mnie jednak interesuje sytuacja odwrotna. jeśli kupię jeszcze jedne identyczne słuchawki, czy jesli ustawie wszędzie channel 1 - w obydwu słuchawkach będę miał prawidłowy dźwięk z jednej bazy(matki)?

Pozdrawiam ToMasz

PS Tak naprawdę to chcę jedną bazę podłączyć do kompa drugą do TV. Ale super by było gdyby można było przełączać obydwie pary słuchawek naraz na kompa lub na TV

Reply to
ToMasz

W dniu 12.05.2012 22:05, ToMasz pisze:

Nie ma ograniczeń w liczbie słuchawek (odbiorników), możesz nawet 10 na raz używać. :)

Reply to
Grzegorz Tomczyk

Mało tego, na konferencjach to i tysiące się spotyka

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok