słuchawka to czy głośniczek ?

Witam, mam taki drobny problem. Chodzi mianowici o to ze w aparacie telefonicznym nie dziala mi to przez co słuszymy rozmowe, coś co jest przylutowane dwoma kablami do ukladu scalonego. No i takie mam niewielkie pytanie... jak sie to zwie słuchawka czy głośniczek ?

Pozdrawiam

Dzordz

Reply to
Dzordz

No i takie mam niewielkie

A to zależy co tam jest przylutowane... czy słuchawka, czy głośniczek.

:) /PP

Reply to
PP