Słabszy i tańszy "odpowiednik" AD8221

Witam!

    Czy zna ktoś może jakiś wzmacniacz różnicowy tańszy (i może być
słabszy) niż AD8221, ale o takim samym pinoucie, czyli:
1 i 4 - wejścia - i +
2 i 3 - rezystor ustalający wzmocnienie
8 i 5 - Vs+ i Vs-
7 - wyjście
6 - Vref

Chciałbym po prostu zastosować w miejscu AD8221 coś tańszego, może być
też mniej dokładnego. Ale kynarowanie nie wchodzi w grę, dlatego
kluczowy jest dla mnie taki sam rozkład wyprowadzeń. Resztę parametrów
sam sobie sprawdzę, czy pasują. Niestety, o ile można szukać po różnych
parametrach, to ciężko z automatu wyszukać układy, o tym samym
"pinoucie". Dlatego liczę, że ktoś, kto więcej siedzi w analogówce może
rzuci mi jakimś symbolem z głowy :). Będę wdzięczny.

  Konop

Re: Słabszy i tańszy "odpowiednik" AD822 1

18 zł za porządny wzmacniacz instrumentalny? Wydawało mi się, że to jest
bardzo dobra cena za wzmacniacz różnicowy.

Re: Słabszy i tańszy "odpowiednik" AD8221
e to jest

Nie zaprzeczam. Cena jest dobra, ale chcę mieć możliwość wstawien
ia zamiennie czegoś tańszego, co może być dużo słabsze niż "p
orządny wzmacniacz instrumentalny". Coś pokroju AD623, który jest pon
ad 2x tańszy, ale niestety ma inny "pinout". Ale coś czuję, że nie
znajdę niczego tańszego i gorszego, ale "pasującego". A szkoda... .

Konop

Re: Słabszy i tańszy "odpowiednik" AD822 1
To ja się dołączam do pytania, ale w drugą stronę - jaki pinout przyjąć,
tak by dało się wkładać w to samo miejsce jakiś porządny wzmacniacz,
właśnie klasy ad8221, oraz coś najtańszego, nawet ua741 by wystarczył.
Miejsca na PCB nie ma za wiele, tak by dało się zrobić dwa miejsca
oddzielne, a wzmacniacz musi być w jednej wersji urządzenia "bardzo
dobry" - a w innej - w zasadzie dowolny.

--
| Bartłomiej Kuźniewski
| snipped-for-privacy@drut.org  GG:23319  tel +48 696455098  http://drut.org/
Re: Słabszy i tańszy "odpowiednik" AD822 1
przyjąć,

To jest akurat łatwiejsze, bo klasyczny pinout (741) mają prawie
wszystkie wzmacniacze operacyjne. Instrumentalne mają inny pinout ze
względu na przesłuchy między zasilaniem a wejściami, "klasycznym"
osiągniesz może 100dB CMRR max. Dlatego masz w instrumentalnym wejścia z
jednej strony, daleko od siebie, wyjście i zasilanie z drugiej. Są też
operacyjne z tym pinoutem, ale rzadko spotykane (widziałem tylko u AD) i
też nietanie (rzędu AD8221)