skuter :)

Myślę, że pomysłodawcy chodziło o zastosowanie diody jako ochrony tylnej lampki. Przy 1V mniejszym napięciu jest szansa, że lampka przestanie się nagminnie palić (a właśnie to jest bolączką OP).

Racja. Niestety, znając życie, może się okazać, że "ten typ tak ma". :-) Pozostanie wtedy ewentualnie podmiana regulatora na siakiś domowy wynalazek, ale to już często poza zasięgiem użytkownika...

Pozdrawiam, Mateusz Viste

Reply to
Mateusz Viste

---------------

A czy dysponujesz jakas dokumentacja elektryczna tego skuterka, lub chocby typem, wygladem, fotografia lub rysunkiem (z wyprowadzeniami) orginalnego regulatorka? Bylbym ci w stanie pomoc (nowy regulator), gdybym dysponowal powyzszymi danymi.

HaMMeR

Acha... i jaka ma pojemnosc akumulator (wskazany typ)

Reply to
HaMMeR

Przemek pisze:

Nie sądzisz, że to masło maślane?

Reply to
AW

Użytkownik "Mateusz Viste" snipped-for-privacy@no-spam.please napisał w wiadomości

Zależy od użytkownika :) Mam gdzieś taką starą knigę, w której jest opis prostego regulatora do dużego fiata. Z tego co pamiętam jakieś 17 lat temu ćwiczyłem to na fiacie kumpla i nieźle działał. Przem

Reply to
Przemek