Sklepy Internetowe

Czy ktoś z was miał może do czynienia z jakimiś sklepami internetowymi handlującymi podzespołami? Poza AVT jest coś wartego uwagi?

Można zaufać tym firmom?

Atlantis

W dniu 2010-04-19 06:56, Atlantis pisze:

TME, Elfa, Distrelec, Maritex, Mikros, MK Elektronik, Dart Elektronik, Soltronik.

Reply to
Mario

W dniu 2010-04-19 10:27, Mario pisze:

Plus jeszcze: Seguro, Propox, Piekarz, NIKOMP, Kamami, LIS POL, Semiconductors Bank, Farnell.

Reply to
Adam Dybkowski

można zamawiać w detalu jeżeli coś jest w magazynie:

Account

W dniu 2010-04-20 18:20, Account pisze:

:-o Zawsze sądziłem, że "oddziałem" detalicznym JM Elektronik jest właśnie Seguro. No i JM nie ma wygodnego sklepu internetowego.

Reply to
Adam Dybkowski

W dniu 2010-04-21 23:25, Adam Dybkowski pisze:

Gama też nie ma sklepu internetowego, ani Soyter. Ani wspomniany przez wątkotwórce seko-elektronik.

Reply to
Mario

W dniu 2010-04-22 11:17, Mario pisze:

Ano właśnie. W praktyce dość denerwujące jest wysyłanie zapytań (a wielu dystrybutorów nie publikuje cen na www), czekanie na odpowiedź itd. Przy zakupach detalicznych zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest najzwyklejszy sklep internetowy taki jak TME / Propox / Seguro.

Reply to
Adam Dybkowski

W artykule <hqp47p$ghk$ snipped-for-privacy@news.onet.pl> Mario napisal(a):

Jak to Soyter nie ma?! Zajrzyj na

MD.

Reply to
dyziek86

W dniu 2010-05-20 20:07 dyziek86 napisał(a):

W rzeczy samej - dziwne, że nie ma linka do ich sklepu internetowego z głównej strony:

może gdzieś jest ukryty po nic nie znaczącym przyciskiem? Ja w każdym razie nie znalazłem. Już bardziej by się kojarzyła nazwa sklep.soyter.pl czy coś w tym guście.

Reply to
Adam Dybkowski