Sklep Semiconductors we Wrocławiu - gdzie ?

Witam,

Czy ktoś wie co sie stało z jedynym sklepem we Wroclawiu gdzie można było kupic małe ilosci SMD ? Zniknął ze strony Semiconductors.com.pl adres sklepu oraz nie odbieraja telefonów.

Likwidacja ?

Pozdrawiam AKel

Reply to
AK

AK pisze:

niestety parę dni temu zlikwidowali :-(

Reply to
Michał Baszyński

Przenoszą się do SkyTower?

Reply to
willy

2 kroki od dworca PKP, można kupić małe ilości. Byłem kilka razy i polecam.

Pzdr. L.

Reply to
Lisciasty
2 kroki od dworca PKP, można kupić małe ilości. Byłem kilka razy i polecam.

Sklep sie nazywa Axel

Pozdrawiam Jarek O.

Reply to
Jarek O.

Kilkanaście metrów dalej jest jeszcze Dart Elektronik (http://

szymek07

Dzieki za info - znam ten sklep, ale dotąd uważałem go za miejsce do zakupu wzmacniacza antenowego czy zasilacza :)

Zobaczę co mają z SMD

Pozdrawiam AKel

Reply to
AK

No własnie wczoraj się pofatygowałem i rzeczywiscie - likwidacja szkoda bo mozna było ceny ponegocjować i i wybór SMD był niezły jak na sklep detaliczny.

Pozdraiwam AKel

Reply to
AK

na współpracę z innymi firmami, które zostawiają znaczne sumy w tej firmie...jak pójdziesz osobiście to będziesz czekał 30-40min po kilka części...robią tak chyba specjalnie żeby im nie zawracać głowy takimi pierdołami jak zakupy za kilkanaście zł Pzdr.

Reply to
PawelM

łeeee a byli we Wroclawiu od wielu, wielu lat..., kiedys na Dworcowej, Pozniej

500m dalej Przy Krasinskiego, pozniej na Polaka. To moze i teraz gdzies ich wywieje.

Ale tak sobie mysle, kurcze z chin firmy zamawiaja cale partie krzemowych bajerow, glownie z hobbystow i firm produkujacych male serie sie utrzymuje taki sklep chyba...

A ile mozna zarobic na ukladzikach po 2zl i rezystorkach?

Reply to
Papkin

Niestety. W czasach Mousera, Farnela, Elfy, TME itd już nikomu nie chce się wychodzić z domu.

Reply to
willy

Dlatego szanse przetrwania mają takie sklepy jak Axel, Robotronik itp z uwagi na szeroki asortyment

Pozdrawiam AKel

Reply to
AK