Sklep internetowy z elektroniką

Który polecacie.Zależy mi na szerokiej ofercie i konkurencyjnych cenach. Tak żeby można było zamówić wszystkie podzespoły w jednym sklepie a nie w trzech. Nie trzeba kilka razy płacić za przesyłkę.

Reply to
Grzegorz

Grzegorz napisał(a):

kupuje w tme.com.pl

pozdrawiam, Marek Hobler, 'neutrinus'

Reply to
Marek Hobler, 'neutrinus

Z dużych sklepów jezeli chodzi o asortyment to najwięcej ma chyba TME. Jezeli chodzi o cenę (przy utrzymaniu przyzwoitej jakości) to trudno znaleźć coś tańszego niż Maritex. Generalnie sklepów jest sporo. Tutaj:

się od połowy wysokości strony) masz około 50 linków do sklepów z akcesoriami elektronicznymi.

Reply to
PitLab

Witam

Piszę z pamięci:

Ceny dosyć niskie, mogą sprowadzić towar którego nie mają. Szerszy kontakt miałem ok. 1,5 roku temu. Co dzisiaj, nie wiem. -- Pozdrowienia Zbych

Reply to
Zbych

Dodam jeszcze że dość szybko działają - zamówienie złożone do godz

16 potrafi dojechać następnego dnia. A już szczytem było jak pewnego razu nie mieli na stanie jednej z pozycji zamówienia - wysłali najpierw to co mieli a następnego dnia dosłali bez dodatkowych kosztów resztę (co ciekawe ta reszta była chyba niewiele droższa od przesyłki).

pozdrawiam Paweł

Witam

Powiadasz szczytem. TME jeśli nie ma na składzie zamówionych elementów przesyła to co ma na koszt zamawiającego, a resztę dosyła na swój koszt. Tak stoi w regulaminie i tak działają. Terminy realizacji potwierdzam, ostatnio zamawiałem kilka razy i miałem towar na drugi dzień, a resztę jak tylko pojawiło się w ich magazynie. Podobnie działa

z tym, że terminy realizacji są cokolwiek wydłużone.

Reply to
Zbych

Mam w "Ulubionych"

ale nie korzystałem z ich usług - macie koledzy jakieś opinie o nich ???

Pozdr. Roman

Reply to
Roman