Sklep

Witam

Znacie moze jakies dobre sklepy internetowe z duza iloscia elementow elektronicznych oczywiscie ktore realizuja zamowienie wysylkowo? Wiem, ze sa google, ale chodzi mi rowniez o wasza opinie. Chodzi mi o ilisci detaliczne. Z gory dziekuje za odpowiedz.

Pozdrawiam Adam

Reply to
Adam S

seguro, mselektronik, maritex

PC

Reply to
Pablo C
Marek Dzwonnik
Reply to
Tomasz Bednarz

tania wysyłka (od 4.2o PLN przy zamówieniu min. 25PLN), mozna przedpłacić na konto, szybka wysyłka w ciągu 2-3 dni jest paczka. Pozdr.

Reply to
Irek_K

A oni maja jakas _dzialajaca_ oferte? Bo klikam i sie doklikac nie moge...

Pozdrawiam Piotr Wyderski

Reply to
Piotr Wyderski