.Skaner samochodowy dla aut do 2004r

CzeB6%E6.
Jest sobie taki skaner jak ten:
http://allegro.pl/show_item.php?item3D%2624303310
Jest napisane ze obsB3%uguje wszystkie standardy B3%B1cznie z CAN.
Powiedzcie mi dlaczego jest ograniczenie do zastosowania w samochodach do 2=
004r?
PrzecieBF% te po tym roku tez maja CAN?
SkB1%d ten rok?

Re: .Skaner samochodowy dla aut do 2004r
2004r?

Pewnie jakaś zmiana w protokole czy cuś

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Dokladnie, tzn. moze chodzi o to, ze ma "zaszyte" normy
tylko te do 2004 roku- zreszta jest tam zdanie:

"Odczyt i kasowanie błędów OBD2 oprócz nowych aut po 2004 roku"

Re: .Skaner samochodowy dla aut do 2004r
2004r?

Bo w EU od 2004 roku obowiazuje EOBD ?
http://en.wikipedia.org/wiki/OBD2

Ale jaka jest roznica to nie wiem ...

J.

Re: .Skaner samochodowy dla aut do 2004r

Co ma piernik do wiatraka?
Tzn.: i co z tego? :)

Re: .Skaner samochodowy dla aut do 2004r
Użytkownik "Q"  napisał w wiadomoœci

Cos widac zmienili. Cos istotnego dla miernika, bo inaczej nie
sprzedawano by po 100zl :-)

Nie wiem .. 5znakowe kody bledow, a on lubi starszy format ?

J.

Re: .Skaner samochodowy dla aut do 2004r
Ciekawe w takim razie czy zadziaB3%a z jakimB6% "nowym" samochodem tzn. po =
2004 roku?

Site Timeline