Skaner - Problem z uruchomieniem

Ostatnio Skaner prestał współpracoać. O tak jak gdyby nigdy nic. Obajwiami sa Warczenie skanera, nie zpalenie lampy i brak ruchu częsci skanjącej. Po rozebraniu skanera i wstepnych ogledzinach Nic nie wygadana spalone a moje podejrzenia padły na silnik gdyż bardo ciezko chodzi - naprwdebardzo ciężko, i to jescze na dodatke w jedną stronę bo np mógłby hdyby było tyle mocy - zeskanować stornę ale żeby wrócił - nie ma najmniejszych szans. Czyżby prowadnica czesci skanujacej wymagała naoliwienia? Pozatym daniwje to właczłą się odtazu tamtejsza swietlówka i dopwieor wteyd czynał rych - teraz już nie zpala sie świetlówka. Skaner JEst star ma dobre - 4 lata - jak nie 5 - nie pamietam kiedy go kupiłem. Podłaczany na LPT oparty na MA1510 Konkretnej nazwy nie miał ale to Jeden z Mustków 96P. Czy Podałem wystarczająca ilosć informacji? Czy Ewentualny koszt naprawe bedzie opałcalny czy lepiej dac sobie spokój i kupić nowy normlany skaner?

Reply to
Osadnik

Kiedys mialem podobny efekt jak podlaczylejm nie ten zasilacz co trzeba. Byl za slaby (te skanery maja takie wydajne, impulsowe zasilacze). Pewnie mojego bledu nie powtorzyles, ale zaczalbym na twoim miejscu od sprawdzenia zasilania.

Reply to
Krzysztof Rudnik

Hmm zasilanie jest włcozne 24h/dobe zasilacz zawsze jest barz ciepł no i przy wkładaniu do gniazkapiekna iskra za każdym raem , pozatym jest dziwnie lekki...

Reply to
Osadnik

Osadnik napisał(a):

Zawartoś plakietki na zasilaczu:

Wejście - 200 - 240 ~, 50Hz, 0,4A Wyjście +15VDC/1A

Tyle ze gdzie ja teraz taki dostane... Szczególnie w niedziele...

Reply to
Osadnik

Zacznij może od sprawdzenia klawiatury, bo sądząc po tym, co mi się na ekranie pokazuje, na pewno masz popsutą... Wmak

Reply to
Wmak