skaner kodów kreskowych PS/2

Kupiłem skaner kodów kreskowych na port PS/2, ale chcę go podłączyć do laptopa, który nie posiada takiego portu. Więc: czy można podłączyć taki skaner przez przejściówkę PS/2 -> USB do portu USB?

Reply to
mateuszkrecisz

mateuszkrecisz pisze:

Tak.

Reply to
Adam Dybkowski

Powinien działać. Sprawdź - nic nie zepsujesz. Ja mam tak w stacjonarnym komputerze. Chodzi bez zarzutu.

Natomiast miałem kiedyś małe "przygody" ze skanerem podłączonym do laptopa (dokładnie nie pamiętam ale z jednym skanerem źle pracował - "zjadał" niektóre cyfry). Nie wiem co było przyczyną. Ten sam skaner podłączony do stacjonarnego komputera działał sprawnie. Ale był to dość stary skaner i komputer stacjonarny też, a laptop nowiutki. Więc może stary ze starym łatwiej się dogadał :-)

Tadek

Reply to
Tadek

Tadek pisze:

Problem polega na właściwym skonfigurowaniu samego czytnika kodów. :-)

wujo

Reply to
AW1

Użytkownik "AW1" snipped-for-privacy@abc.com.pl> napisał w wiadomości news:gm2u5v$7mi$ snipped-for-privacy@achot.icm.edu.pl...

Zwróc tylko uwagę, że 99% tych przejściowek to przelotki i hardware / oprogramowanie myszy wspiera zarówno USB jak i PS. Czy skaner też to potrafi trudno powiedzieć.

Reply to
William

In the darkest hour on Thu, 5 Feb 2009 13:14:06 -0800 (PST), mateuszkrecisz snipped-for-privacy@o2.pl screamed:

Jeśli coś takiego to nie zadziała.