skąd wziąć śrubki o średnicy

Witajcie, Napiszcie mi, gdzie można pytać o takie śrubki? Może sprzedają gdzieś wysyłkowo? W 20 tysięcznym mieście nie ma. Potrzebuję 6 szt. :)

Reply to
Grzesiek

Przed dawnymi wielu laty srubki takie z nakretkami czy bez z lbami krytymi i zwyklymi do wyboru, produkowaly Zaklady wyrobow srubowych w Bielsku, "Bispol". Nie wiem czy ona, ta fabryka jeszcze zyje czy ja wzorem wielu dobrych zakladow sprywatyzowano. Idz do starego zegarmistrza, on takie sruki na pewno ma. Pzdr.

Reply to
torna

Witam,

Fabryka żyje i ma się dobrze ale chyba jakiś przekształceń doznała. Nie mniej nie wiem czy to jej czy nie zasługa ale owe śrubki bez większych problemów kupuję w sklepach z podzespołami elektronicznymi, ale takimi co mają także obudowy i inne badziewie przydatne ale nie niezbędne do działania urządzeń. I to niezależnie czy to było Bielsko, Gliwice, Zabrze czy inne miasto górnego śląska.

Pozdr

stclaus

Reply to
stclaus

Użytkownik "torna" snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Skąd jesteś i ile potrzebujesz? Mam śrubki 2 x 06 i 2 x 08 pod klucz imbusowy 1,5 wykonane z kwasówki. Jakby co, to pisz do mnie na priv.

Pozdrawiam Krzysiek Z.

Reply to
Krzysiek Z.