Skąd sprężynki do baterii R14?

Witam Poszukuję sprężynek do baterii o gabarytach jak R14. Coś podobnego jak przy tych włącznikach:

być dosyć mocne i długie, chętnie złocone. Ilości rzędu 100-1000szt. W TME znalazłem
nijak mi to nie pasuje (małe i krótkie), poza tym drogie

Reply to
EM

Ja takie zamawiałem w malych wytworniach sprężynek. Zrobią każdą sprężynkę wg wymiarów. Z nierdzewki też.

Reply to
bynio

bynio pisze:

Rozesłałem kilka zapytań. Możesz zaproponować jakąś firmę?

Reply to
EM