skąd AT90S2313 DIL20

Witam! Czy to juz naprawdę koniec zwykłego 2313?Nie można go już nigdzie dostać, a nie wiem czemu ten attiny mi nie pasuje :/ pozdro

Reply to
pepe

Użytkownik pepe napisał:

Jeżeli jesteś z Warszawy to piekarz na wolumenie to ma w podziemiu elektronicznym mają jeszcze to. jeżeli jesteś spoza to napisz skąd jesteś.

Reply to
AdelA

AdelA napisał(a):

Na WGE bywam czesto i gęsto :P ale ostatnio jak byłem to piekarze mówili że nima:P Pewnei na wolumenie będą, apropo pamietasz moze cenę? pozdrawiam

Reply to
pepe

Użytkownik pepe napisał:

Piekarz na wolumenie i na WGE to inna firma :-). Ceny nie pamiętam. Jak będziesz na WGE to zajdź do semiconduktors. Tak to się chyba nazywa a dokładniej tam gdzie facet ma komponenty poukładane w takir rurach poziomo poukładanych jedna przy drugiej na całej ścianie. On powinien mieć. Jest to kilka stanowisk zaraz za piekarzem. Na wolumenie piekarz będzie być może też miał. Ceny nie znam dlatego, ponieważ dawno nie kupiłem poniżej 100 szt w SMD.

Reply to
AdelA

Chyba jesteś za blisko DC:-) We Wrocławiu na giełdzie jest tego na kilogramy (9-10zł/szt.). Natomiast większość sprzedawców na pytanie o attiny robi wrażenie jakby pierwszy raz słyszeli, że takie coś istnieje:-)

pozdrawiam

majek

Reply to
Marek Wodzinski