sinus na prostokąt - Page 2

Re: sinus na prostokąt

Jest popyt na dongle usb, pogadaj z producentami softu.

Re: sinus na prostokąt
OK, czyli ty nie, a jak Inni?

Re: sinus na prostok?t

Ja mam gdzies VID i PID, biore mprog i ft2xx, robie co chce. W pdfie D2XX mam procedury, wklejam je do buildera i smiga.
Zrob Oponeo i Kamilowi G. na zlosc, wystrugaj klona elektrody.

Re: sinus na prostokat
no przeciez zrobilem, nikt sie nie zainteresowal, gdzie mozna jeszcze
wrzucic info?

Re: sinus na prostokat

Bos sie kur.... uparl na to USB
Zrób forum na zasadzie "od mydla do powidla" i sie szybko doczekasz 5876
wersji sprezarki powietrza wykonanej ze starego agregatu od lodówki :)

Re: sinus na prostokat

Wyscigowy traktor ogrodowy ("Quad" z malucha).
Maszyna CNC na slizgaczach szufladowych.
Piaskarka.
Kostka LED.
Oswietlenie choinki.
Zasilacz laboratoryjny.
Wytrawiarka.
Inteligentny dom (pokój, pomieszczenie...)
Termometr (termostat).
"Komputer" samochodowy.

:)

Re: sinus na prostokat
ależ to zupełnie co innego, niech (po) elity skupią się na elektrodzie, nie
wiem czemu pozostali (pisowski motłoch) nie chcą wpadać na moje forum...

Re: sinus na prostokat
jest tylko jedno wytłumaczenie, oni też są z po... a to wywrotowcy...

Re: sinus na prostokat
włączyłem rejestracje na http://usbdp.org/
można się rejestrować, będą chętni?

Re: sinus na prostokat

wiem, ze duzo wymagam, ale widze, ze brak odpowiedniej kategorii na forum,
mozesz napisac mi cos wiecej? chociaz link do produktu...

Re: sinus na prostokat
a to comik, to juz wiem, odwoluje, sory za zamieszanie

Re: sinus na prostokąt
ojej, Nikt się nawet nie zainteresował?
a to ciekawa sprawa...

Site Timeline