sinus na prostokąt

ojej, Nikt się nawet nie zainteresował? a to ciekawa sprawa...

Reply to
Ministerstwo Propagandy

Mnie nie, co widać po emotce, ale jemu jest(zapomniałem dać pytajnika na końcu zdania). Czy ja tylko mam wrażenie że Ministerstwo P. i identyfikator coś tam to ta sama osoba?

Reply to
Bo t manager

Tylko ty masz takie wrażenie. Dla innych to od dawna oczywista oczywistość :)

Reply to
Mario

Ja mam gdzies VID i PID, biore mprog i ft2xx, robie co chce. W pdfie D2XX mam procedury, wklejam je do buildera i smiga. Zrob Oponeo i Kamilowi G. na zlosc, wystrugaj klona elektrody.

Reply to
leming.show

no przeciez zrobilem, nikt sie nie zainteresowal, gdzie mozna jeszcze wrzucic info?

Reply to
Ministerstwo Propagandy

wiem, ze duzo wymagam, ale widze, ze brak odpowiedniej kategorii na forum, mozesz napisac mi cos wiecej? chociaz link do produktu...

Reply to
Ministerstwo Propagandy

a to comik, to juz wiem, odwoluje, sory za zamieszanie

Reply to
Ministerstwo Propagandy
Reply to
inny punkt siedzenia...