siłownik zamka bagaznika

macie jakies sprawdzone?

Czy ten to wielki szit czy ujdzie? Ludzie piszą na forach że w
niektórych samochodach jest zbyt słaby.

http://jbpartner.pl/pl_PL/p/Silownik-klapy-bagaznika/369

--
Piter

Re: siłownik zamka bagaznika

mialem to kupic ale nie kupilem, sam chetnie sie dowiem?

Oto chodzi ze co mi z tego, od alarmu mam dodatkowy kanal lecz to mi
odblokuje tylko zameki a i tak musze podniec klape trzymajac reke i tak tam
gdzie jest klamka, wiec wiele sobie nie ulatwiam, takze z pomyslu
zrezygnowalem.

Masz 10 dni na zwrot jakby co jesli nie zrobisz sladow uzywania (moze byc to
trudne), co auto to inna sila - zmierz nie wiem jakims miernikiem popytaj na
forach danego modelu auta czy ktos nie ma...

Site Timeline