Silnik pr.stałego - Page 2

Re: Silnik pr.stałego
Nic nie zmienię jeślic chodzi o silnik i przekładnię, sterowanie.
Mogę zaingerować tylko w przewód między modułem sterowniczym a silnikiem.
Wózek jeździ szybko a chciałbym żeby wolniej np o 30% bez utraty mocy. Wózek
jeździ do przodu i do tyłu różnie zalezy od trasy.

Piotr.

Re: Silnik pr.stałego

Przeczytaj ponownie mojego posta, po czym uwaBF%nie odpowiedz na
WSZYSTKIE pytania, moBF%liwie dokB3%adnie i obszernie. Ostatni raz to
piszEA%, jak znowu odpowiesz na jedno pytanie zostawiajB1%c resztEA% bez
odpowiedzi, to idBC% do biblioteki i sam szukaj pomocy w ksiB1%BFkach.

Marek

Re: Silnik pr.stałego
Napisałem tyle co wiem - silniki nie mają tabliczki - mówiłem ze to
wykonanie specjalne - podałem ci prądy pobierane i napięcie. Zasilanie z
linii przy trasie - jak tramwaj. Do modułu sterującego podłączany silnik.
Jeżeli to nie wystarczy trudno, poszukam w książkach.

Re: Silnik pr.stałego

To niby skB1%d macie te nowe silniki i jak je dobraliB6%cie?