Silnik grawitacyjny

http://www.peswiki.com/index.php/Directory:Mikhail_Dmitriev_Gravity_Wheel

Re: Silnik grawitacyjny

Ale czemu kreci tym silnik elektryczny a nie przekladnia lancuchowa ?
:-)

J.

Re: Silnik grawitacyjny
Nie doczytałeś - przekładnia ma za duże opory, więc jest
"nieakceptowalna". ;)

Re: Silnik grawitacyjny
Hello Michoo,

Czy to się nigdy nie skończy? Dlaczego ci ludzie nie pryjma dowiadomości
elementarnych praw fizyki?

Re: Silnik grawitacyjny
Nie.

Bo to zmowa naukowców i firm energetycznych.

Podobnie jak:
- nowotwory to zmowa lekarzy i firm farmaceutycznych
- chemtrails
- NWO
- szczepienie/aspartam powoduje autyzm
- homeopatia
- itd, itp

Re: Silnik grawitacyjny

I najniebezpieczniejszy związek chemiczny świata: dihydrogen monoxide
http://www.dhmo.org /

--
#begin 755 signature.exe
[tomek <at> sikornik <dot> net]                             vy 73! de SP9UOB

:D

Re: Silnik grawitacyjny

Niektórym tlenek dwuwodoru szkodzi.
Inni piją destylowaną wodę po "siłce" nie zastanawiając się nad jej
szkodliwością.
Woda wodzie nierówna. Co jednemu służy, innemu może zaszkodzić.
http://zdrowie.gazeta.pl/Zdrowie/1,101460,3571274.html

Re: Silnik grawitacyjny

Niezaprzeczalnie jest główną przyczyną utonięć.

kk

Re: Silnik grawitacyjny

Nigdy się nie skończy. Szybciej padna religie z obietnicami życia w raju. Dla
mnie to normalne ze sie nie da czegoś takiego zrobić. A przy okazji. Znasz
moze materiał co zatrzyma pole magnetyczne tak jak kawalek dykty światło. Bo
mam jeden pomysł.

Re: Silnik grawitacyjny

Blacha żelazna?

Re: Silnik grawitacyjny

nie bardzo. Dykta jak zatrzyma światło to nie świeci. Blacha się namagnesuje.
Lipa.

Odp: Silnik grawitacyjny
?

dyskusyjnych:iiaufv$q4p$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

szklo metaliczne

Odp: Silnik grawitacyjny
dyskusyjnych:iib69h$jve$ snipped-for-privacy@speranza.aioe.org...

lub ew. kawalek olowiu ;)

Re: Silnik grawitacyjny

Ale silniki magnetyczne też istnieją.
Ten wygląda, że oddaje sporo energii:
http://ekoblogia.pl/silnik-magnetyczny-prezentacja-na-uniwersytecie-w-holandii
--
Pozdr
EM

Re: Silnik grawitacyjny

Prosty model silnika magnetycznego:

http://www.youtube.com/watch?v=4Y-AFQqZVBw&feature=related

Re: Silnik grawitacyjny
Dobre łożysko + duża masa koła zamachowego.

Re: Silnik grawitacyjny
Jakoś podejrzanie blisko 1 kwietnia pojawił się ten artykuł :)

Ponad 30 lat temu bodajże czwartkowe wydanie Życia Warszawy ukazywało
się z dodatkiem Życie i Nowoczesność. W jednym z numerów pojawił się
dość szczegółowy opis silnika magnetycznego. Jako małolat czytałem to z
wielkim zainteresowaniem, ale później zacząłem się zastanawiać, czy to
czasem również nie był jakiś primaaprilisowy artykuł :)
Andrzej
Re: Silnik grawitacyjny

No dobrze, to teraz ja. Wyobraźmy sobie taki wielki wielgachny magnes
stały. Zamocowany nieruchomo spory kawałek nad powierzchnią ziemi.
Ale mimo sporej odległości, magnes potrafi przyciągać ferromagnetyczne
przedmioty położone pod nim -- bo to wielki wielgachny magnes, bardzo
silny.

Kładziemy pod nim przedmiot wykonany, dajmy na to, z gadolimu.
Pierwiastek ten wybrałem nie dlatego, że się śmiesznie nazywa, tylko
z powodu wyjątkowo niskiej temperatury Curie. Tym, którzy w tej chwili
odczują potrzebę zajrzenia do Wikipedii, wyjaśnie od razu, że temperatura
Curie to taka, powyżej której ferromagnetyki tracą swoje własności
i przestają być przyciągane przez magnesy.

Nasz gadolin poszybuje w górę ruchem przyspieszonym, aż w końcu wyrżnie
w magnes. Gdyby ktoś niepokoił się, że od tego wyrżnięcia stanie się
coś złego magnesowi, możemy przed nim zamontować odpowiedni zderzak.
A jak wyrżnie, to jego energia kinetyczna zamieni się w ciepło (sporo
jej będzie, bo magnes wiegachny, więc i prędkość nielicha). Jak gadolin
osiągnie skutkiem wyrżnięcia temperaturę Curie, to się odklei i spadnie.
Na dole wykona użyteczną pracę przy łupaniu orzechów, odda też jakże cenne
i pożądane ciepło. Gdy ostygnie, poleci znów do góry. I tak w bez końca,
jak kamień Syzyfa.

Teraz proszę mi powiedzieć, o co tu chodzi. Tyko bez takich, że "e tam,
perpetum mobile nie istnieje, pani w szkole tak mówiła" (wiem, że nie
istnieje). Albo że takie wielgachne magnesy nie istnieją -- może nie
istnieją, ale co przeszkadza, by istniały?

Zagadkę wymyśliłem jeszcze na studiach, czyli bardzo dawno temu. Od tego
czasu straszę nią napotkanych fizyków. Niektórzy (nawet całkiem dobrzy)
po wysłuchaniu przypominają sobie nagle, że mieli właśnie Coś Ważnego do
zrobienia.

Re: Silnik grawitacyjny
Myślę, że nie osiągnie, bo ilość energii na to potrzebnej będzie większa
niż ilość energii otrzymanej ze zderzenia.

Pomijasz też energię potrzebną do utworzenia magnesu.

P.S.
Też bym się cieszył jakby fizycy doszli czym jest spowodowane zachowanie
opisywane jako oddziaływanie pola magnetycznego. Ale na to pewnie
jeszcze poczekamy...