Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy

Czołem. Poszukiwany sinik jak w topiku, ale możliwie jak najmniejszej
mocy, najlepiej mocno poniżej 100 W. Przy tych mocach dominują silniki 1
fazowe z pomocniczą fazą rozruchową. Widział ktoś takowe cudo, seryjne i
do kupienia ?

--
P. Jankisz
Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy

Najmniejszy jaki kojarzę, napędza wentylator chłodzący nieco większy
silnik sterowany falownikiem. Ten większy, to też nie kolos, ma mniej
niż 1kW. Mały ma długość ze 20 cm i średnicę 10-12 cm. I wygląda całkiem
normalnie, jak większe silniki. Jaką ma moc, tego nie wiem, ale przy
okazji zerknę, może ma jakąś tabliczkę. No i nie wiem gdzie to kupić,
ale świadectwo istninia, to też jest coś.

Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy

Pierwszy strzał z gugla -- http://www.silpol.waw.pl/silniki-elektryczne.html
W tabeli http://www.silpol.waw.pl/upload/_bcc.pdf najmniejszy silnik o mocy
0,09kW.

Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy

Widziałem, ale 3 x za dużo.

P. Jankisz
Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy

Czyli nie 100, a 30W. Z tym to już może być bardzo ciężko.

Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy

"PeJot"

0,04 kW też jest tam. 670 obr/min.

Robert

Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy

THX, przeoczyłem. Co ciekawe, ten 0.04 kW ma większy moment bezwładności
wirnika niż 0.06 kW na poz. 82. Czy to jest rozwiązanie, to się okaże w
realu, zamówić trzeba.

--
P. Jankisz
Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy
Użytkownik "PeJot"  napisał w wiadomości

A co ci przeszkadza ? Moc bierna ?

Gdybys napisal ze 2 cm albo pol kg za duzo ...

J.

Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy

Moment bezwładności.

--
P. Jankisz
Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy

O, no to się ciekawy temat szykuje.
Jakiś falowniczek wcześniej? Nie kupuj Schneidera jeśli ma szybko r
eagować.

Miłego.
Irek.N.

Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy
Nie kupuj Schneidera jeśli ma szybko reagować.

Powinienem napisać taniego schneidera...

Irek.N.

Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy

http://www.silpol.waw.pl/silniki-elektryczne.html
mocy

A co tam jest pod pozycjami 37, 82, 127?
g.

Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy
W dniu 02.10.2013 10:46, PeJot pisze:> Czołem. Poszukiwany sinik jak w
> [...]
 > mocy, najlepiej mocno poniżej 100 W. Przy tych mocach dominują silniki 1
 > fazowe z pomocniczą fazą rozruchową. Widział ktoś takowe cudo, seryjne i

Motovario ma moce od 70W. Silniki typu T-TB 8 biegunowe.

Michał

Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy
A byłeś w jakimś sklepie z częściami zamiennymi do AGD?

Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy

A znasz jakis sprzet AGD podlaczany do 3 faz ?

No chyba ze falownik w srodku ...

J.

Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy małej b. mocy
W dniu środa, 2 października 2013 11:49:57 UTC+2 użytkownik J.F napis
ał:

Betoniarka? :]

L.

Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy ma?ej b. mocy

Kuchenka elektryczna.

Co wygrałem? ;)

--
...|_OR|...
...|COS|...

Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy ma?ej b. mocy
PeJot może ufunduje nagrodę, jeśli znajdzie się w tej kuchence silnik
trójfazowy <100W :D

--
Michał

Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy ma�ej b. mocy
W dniu środa, 2 października 2013 12:34:37 UTC+2 użytkownik Michał
lnik

ja tam bym spuścił w kanał tfurce tematu. Akurat przy mocy sporo mnie
jszej niż 100W stosowanie silnika trójfazowego ma taki sens ja używan
ie dziurawych prezerwatyw w celach antykoncepcyjnych. Pojawianie się taki
ch tematów świadczy że ilość inteligencji na Ziemi jest stała a
 ludzi przybywa. Jedynym uzasadnieniem mogło by być że trójfazowy b
ędzie mniejszy od jednofazowego. Jeśli kryterium przydatności miała
 by być wielkość to komutatorowy o takiej mocy będzie jeszcze mniej
szy.

Re: Silnik asynchroniczny 3 fazowy ma�ej b. mocy
W dniu środa, 2 października 2013 14:07:35 UTC+2 użytkownik kogut...@
silnik
[...]
niejszy. Zamiast nagrody za wskazanie silnika w kuchence podejrzewam że t
wórca tematu ufundował nagrodę za znalezienie najgłupszego na grupi
e co najbardziej się zaangażuje w udzielanie odpowiedzi.

Site Timeline