Siemens S35i do AVR - kilka pytań

Chcę podłączyć Siemensa S35i do AVRa i mam kilka pytań:

  1. Gdzie podłączyć linie DTC i CTS (piny 7 i 8)?
  2. Jakie są poziomy napięć na RXD i TXD? 3.3V?
  3. Jaka jest wydajność prądowa pinu 4 (BATTERY OUT)? 5mA w szczycie da?

Pozdr.

Reply to
Adam Wysocki

Adam Wysocki napisał:

a gdzie masz te linie DTC i CTS wS35, albo w AVRku?

ja tam widzę na schematach pin 4 - "Battery (S25 only)"

pozdrawiam Robert

Reply to
robmac

  1. Z_CLK - Clock line for accessory bus. Use as DTC In data operation
  2. Z_DATA - Data line for accessory bus. Use as CTS in data operation

Tyle w teorii - w praktyce jest tam 3.76V (zmierzyłem).

Reply to
Adam Wysocki