Siemens S35i do AVR - kilka pytań

Chcę podłączyć Siemensa S35i do AVRa i mam kilka pytań:

1. Gdzie podłączyć linie DTC i CTS (piny 7 i 8)?
2. Jakie są poziomy napięć na RXD i TXD? 3.3V?
3. Jaka jest wydajność prądowa pinu 4 (BATTERY OUT)? 5mA w szczycie da?

Pozdr.

--
http://www.gophi.pl /

Re: Siemens S35i do AVR - kilka pytań
Adam Wysocki napisaB3%:

a gdzie masz te linie DTC i CTS wS35, albo w AVRku?
http://www.google.pl/search?hl3D%pl&q3D%siemens+c35+pinout&lr3D%&aq3D%f&oq =
3D%

http://www.google.pl/search?hl3D%pl&source3D%hp&q3D%siemens+c35+rs232+volta =
ge&lr3D%&aq3D%null&oq3D%

ja tam widzEA% na schematach pin 4 - "Battery (S25 only)"

pozdrawiam
 Robert
--
www.robmac.pl - obudowy dla elektroniki.

Re: Siemens S35i do AVR - kilka pytań

http://gsmserver.com/pinout/siemens/siemens_c25_s25.php

7. Z_CLK - Clock line for accessory bus. Use as DTC In data operation
8. Z_DATA - Data line for accessory bus. Use as CTS in data operation

Tyle w teorii - w praktyce jest tam 3.76V (zmierzyłem).

--
http://www.gophi.pl /

Re: Siemens S35i do AVR - kilka pytań
Adam Wysocki napisaB3%:

Nie mam pojEA%cia do czego te linie. Jak siEA% bawiB3%em Siemensem (S35 i
C35)
poB3%B1czenie z PC byB3%o bezproblemowe z uBF%yciem Rx, Tx i GND (reszta
niepodB3%B1czona).
Tyle, BF%e jeden z telefonF3%w wymagaB3% dopasowania napiEA%E6 do max232
(niestety nie
pamiEA%tam ktF3%ry).

No to sprF3%buj go obciB1%BFyE6% np. 10mA i zobacz czy napiEA%cie nie si=
B1%dzie.
Nie sB1%dzEA%, abyB6%
podczas prF3%by coB6% uszkodziB3%.

pozdrawiam