Siemens Euroset Line 8 - jak to zasilać ?

Mam tu z odzysku taką małą centralkę telefoniczną Siemens Euroset Line 8.
Mam jakąś instrukcję użytkowania  (znaczy obsługi), ale nie wiem jak to
zasilać (bo zasilacza nie dali...).

Ktoś może toto posiada i może podpowiedzieć ? Pewnie wersja 16 liniowa
będzie taka sama, jeśli chodzi o zasilanie.

Re: Siemens Euroset Line 8 - jak to zasilać ?
Witam!

Sprawdz jaki masz opis przy gniezdzie (zlaczu)zasilania, powinno cos pisac.
Widac ze jakis zasilacz jest:

http://tnij.org/hla7

Prawdopodobnie 24V~ lub DC, trzeba by oblukac:)

Re: Siemens Euroset Line 8 - jak to zasilać ?
Gniazdo zasilania jest w postaci RJ45(!), i ma podlaczone 5 pinów. Kuswa.

 Znalazlem instrukcje od euroset line 8i, ale tam jest chyba cos zupelnie
innego jeszcze (zlacze zasilania ma 26 pinów, 2 napiecia 5V i 26.4V i sygnal
RUF).

Re: Siemens Euroset Line 8 - jak to zasilać ?
co ciekawe, ktoś szukał tego samego na elektrodzie (po wpisaniu w googla
"euroset line 8 zasilacz" na 1 poz. wyskakuje mi link do elektrody) ale już
samej
treści niet...Wątki na elektrodzie są kasowane ?

Site Timeline