"sieciofilski" kabelek ;-)

Pewnie z pozłacanej miedzi beztlenowej z tytanowymi krokodylkami ;-)

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz

Jest taki drogi tylko dlatego, że jest na nim nadrukowane Fluke. Swoją drogą zastanawia mnie skąd się biorą ceny przyrządów pomiarowych Fluka i czemu niektórzy tak się na nie napalają? Używam w robocie i prawdę mówiąc to szału nie robią, mają takie same funkcję i sprawują się identycznie jak mierniki przynajmniej o połowę tańsze.

Reply to
Jakub Rakus

Audiofilskiego kabla USB za 450 funtów nic nie przebije:

Marek

W dniu 2015-07-25 o 19:38, Jakub Rakus pisze:

Fluke, przynajmniej te starsze, mają tę brzydką cechę, że nawet po latach trzymają klasę, zaś te mierniki o połowę tańsze po roku nadają się do rekalibracji.

Reply to
PeJot

No popatrz, w robocie wszystkie mierniki przechodzą co jakiś czas kontrolę metrologiczną i jakoś od paru ładnych lat te tańsze tak samo trzymają klasę jak Fluke.

Reply to
Jakub Rakus

Użytkownik "Marek" snipped-for-privacy@fakeemail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

a moze audiofilska karta sd??

tck

Z pół roku temu była dyskusja na ten temat, konkluzja była taka, że coś w tym może być...

Reply to
Marek

Rzuć linkiem do archiwum googli bo jakoś nie przypominam sobie tego "coś w tym może być"

Reply to
AlexY

Uważasz, że nie mogą istnieć źle zaprojektowane układy cyfrowe zakłócające tor analogowy oraz takie co zakłócają mniej? Linka nie posiadam ale o ile mnie pamięć nie zawodzi konkluzja dążyła w tym celu.

Reply to
Marek

W dniu 2015-07-25 o 21:05, Marek pisze:

A może taki kabelek?

robot

W dniu 2015-07-27 o 09:30, robot pisze:

Kurna, link się rozsypał

chodzi o to:

robot

U mnie działa.

Fajniejsze są głośnikowe:

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@pik-net.pl.invalid...

Panowie! Ale te kable są do dupy! brzmią jak stare Bambino - tak się składa, że koszulki termokurczliwe na końcach nie są sezonowane w klimatyzowanym autoklawie, przez 90 dni, przez co drastycznemu stłumieniu ulega średnica, rozmywa się baza i w ogóle, brzmienie jest takie suche jakieś, "jak Bambino".

PS. Nawiązując do kabli SP-DIF 75 ohm - myślałem, że kabla antenowego po

16PLN za metr nic nie przebije, a tu proszę... pewnie jakbym zastosował do nadawania przez radio, to elektrony z anteny wylatywały by bardziej uporządkowane, z polaryzacją stawiającą się w opozycji do zakłóceń, dzięki czemu lepiej by się łowiło de-iks-y... pardon, za mało snobistycznie brzmi... di-eks-y.
Reply to
ACMM-033

W tym konkretnym przypadku (audiofilska karta SD) strona cyfrowa (a konkretnie sama karta SD) nie ma wpływu na szumy po stronie analogowej. Choćby nie wiem jak ją spieprzyli.

Reply to
AlexY

Pass :-)

Reply to
Marek

analogowej.

Nic mi nie pozostaje jak odesłać do archiwum, były linki do analiz w jakich okolicznościach jednak może.

Reply to
Marek

Co Ci przeszkadza w tym szkle?

Drogo. Ale Conrad zawsze miał drogo.