Serwis UPSĂłw w Warszawie - gdzie?

Prawdopodobnie będę miał dostęp do stosunkowo dużego UPSa - chodzi o
jeszcze biały SMART UPS APC 2200VA.

Wszystko świetnie, ale jako że akumulatory ma kompletnie zabite, to
czeka mnie nielichy wydatek - przynajmniej tak to widzę.
4x 12V/17Ah + instalacja + kalibracja (co chyba najbardziej przezemnie
nie do przeskoczenia) to kwota rzędu ~800pln, a UPSa z nowymi
akumulatorami i 3 miesięczną gwarancją można kupić za 1050pln.

Pytanie czy gdzieś w Warszawie mogę to zrobić taniej?
Bo wychodzi mi, że to mi się średnio opłaca :-)

Pozdrawiam i z góry dziękuję za ew. pomysły,

--
Adam 'Adak' Kępiński snipped-for-privacy@tlen.pl GG: 1004327

Re: Serwis UPSów w Warszawie - gdzie?
 Bo tak jest . Same akumulatory to koszt 500- 600zl , chyba ze zrobisz na
najtanszych aku dedykowanych do systemow alarmowych , tylko ile to wtedy
podziala i czy bedzie
mozna na tym polegac ?

Re: Serwis UPSów w Warszawie - gdzie?

Serwis APC jest, ale stanowczo odradzam, przerabiałem niedawno wymianę
gwarancyjną UPS-a, koszmar.
Co do aku to spróbuj w Piasecznie Wamtechnik. Mają chyba do wszystkiego i
znośnie cenowo.

Piotr

Re: Serwis UPSĂłw w Warszawie - gdzie?

Kalibracja polega na naładowaniu i rozładowaniu najlepiej do zera lub
minimum 20% pod obciążeniem, więc akurat tego nie ma się co bać.
Soft ma opcję do takiej kalibracji jeżeli chciałbyś to zrobić 'ładnie'
(ale i tak sprowadza się do tego co wyżej).

pozdrawiam

majek
Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

Re: Serwis UPSĂłw w Warszawie - gdzie?

Jak patrze na takie watki:
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t11%10815&highlight=kalibracja+ups&sid =
to mam watpliwosci :-/

--
AK

Re: Serwis UPSĂłw w Warszawie - gdzie?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t11%10815&highlight=kalibracja+ups&sid=

Ale dlaczego?
Odfiltruj 'bo ktoś coś gdzieś kazał wpisać' i zobaczysz, że jak checesz
tylko wymienić baterie na nowe, to ładowanie/rozładowanie wystarczy
(ściągnij user manual i tam też powinna być ta metoda opisana).
Jeżeli chcesz dołożyć _dodatkowe_ baterie, to jedyną metodą jest zmiana
liczby zewnętrznych baterii - niektóre ups-y mają to normalnie w menu,
inne trzeba 'hackować'. I tyle.

Programy do kalibracji w zasadzie robią jedno: ustawiają ups-a w tryb
rozładowania mimo podłączonego napięcia sieci. Ups zazwyczaj sam wyjdzie
z tego trybu standardowo przy 20%, nawet jak zewnętrzny soft nie działa.
Ups musi być do tego naładowany w 100%, bo inaczej nie da się tego
uruchomić.

pozdrawiam

majek
Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

Re: Serwis UPSĂłw w Warszawie - g dzie?

  :)

Do wątkotwórcy:
1. możesz dać aku z systemów alarmowych. Mi podziałały 3,5 roku takie z
aledrogo, oryginały góra 6 lat w firmie działały.
2. instalacja - wkładasz i zapinasz, to wszystko
3. kalibracja - kabelek do RS (ale specjalny APC 940-0024C) i APCFIX

Pozdrawiam.

--
Irokez

Site Timeline