Serwis MIO

 Ostatnio narzekałem na serwis MIO, spójrzcie jakiej lutownicy używają do
serwisowania (cena tak 6zł, PROFESJONALIŚCI ). Mam nadzieje że to tylko do
zdjęcia.
http://www.mio.pl/index.php?inc14%&id_arty12%566336680756

Re: Serwis MIO

A od kiedy to cena sprzetu lutowniczego decyduje o jakosci roboty?
Od 20 lat uzywam tanich lutownic i nikt nigdy nie byl w stanie mi zarzucic
ze cos jest zle polutowane. Wrecz przeciwnie.
W czym pomoze jakiemus ciapciakowi fakt ze ma lutownice za 1000 PLN jak
pojecia i umiejetosci nie ma zadnych?

Czysto snobistyczne podejscie.

Oczywiscie sprawe jakosci wymienionego serwisu pomijam bo go nie znam.
Chodzi o zaznaczenie braku powiazania dobra lutownica=dobry serwis.

Re: Serwis MIO

Jak na taki wielki koncern, to przynajmniej do reklamy mogli wsadziE6%
coB6% lepszego, nie uwaBF%asz?
Nie kwestionujEA% tego, BF%e siEA% nie da. Ja teBF% czEA%sto pracujEA% tak=
B1%
lutownicB1%, ale Ja jestem amator.
A serwis chyba powinien byE6% lepiej wyposaBF%ony?

Re: Serwis MIO

Wątpię by to zdjęcie miało cokolwiek wspólnego z firmą Mio. Dział marketingu
zamówił pewnie wykonanie strony w jakiejś agencji a ta zdobyła zdjęcie z
katalogu tematycznego. żadne inżynier nie był po dordze potrzebny.

Re: Serwis MIO
Hello William,

A projekt zatwierdził firmowy PRowiec, który nie wie, że to w ogóle
lutownica.

Re: Serwis MIO
Hello konsul41,

Zapytam tylko: czy to, co widzisz w tle, przypomina w najmniejszym
stopniu technologię stosowaną w palmtopach?

Re: Serwis MIO

Kto tutaj pisze BF%e oni to uBF%ywajB1% do PalmptopF3%w

Site Timeline