Sensowna obudowa na wyświetlacz z touchpanele m

Guglam i guglam, ale nie potrafię znaleźć sensownej obudowy na
urządzenie w wyświetlaczem 4,3" o orientacji poziomej i panelem
dotykowym. Obudowa ma być mocowana do pionowej ścianki i wisieć na
wysokości wzroku.

Chodzi mi o rozwiązanie do (nisko) seryjnej produkcji, do pracy w
warunkach domowych, wystarczy IP20, może być plastikowe. Wymóg - estetyczne.

Możliwości obróbki CNC mam, mogę też zlecić wykonanie obudowy z blachy.
Wydaje mi się jednak, że taka samoróbka będzie wyglądać zbyt topornie.

Czy ktoś z Was może przechodził już przez ten temat i ma sensowne
rozwiązanie?

Dziękuję z góry!

Michał

Site Timeline