sensor optyczny/miniaturowa kamerka - Page 2

Re: sensor optyczny/miniaturowa kamerka

Bo nie trzeba wysyłać z serwera wp, tylko zrobić własny.
To łatwiejsze niż robienie własnego monitora.

Re: sensor optyczny/miniaturowa kamerka

gratuluję umiejętności czepiania się słówek

--
Michał Walenciak
gmail.com kicer86

I co Cię powstrzymuje aby kupić prostą i tanią kamerę do monitoringu?

Re: sensor optyczny/miniaturowa kamerka

odległość od monitora którym będzie jakis maleńki wyświetlacz z pewnościa
nijak niekompatybilny z kamerą ;)

--
Michał Walenciak
gmail.com kicer86

To napisz ile możesz na to wydać. Bez tego nawet nie ma sensu
czegokolwiek doradzać i szukać po sieci.

Agent.

Re: sensor optyczny/miniaturowa kamerka

Może MCA-25 ?
http://avr.auctionant.de/avr-ip-webcam/mca-25-kamera.html
Obraz ma kiepski, ale może wystarczy. Wypluwa jpeg przez UART.
Można kupić na aukcjach, teraz pewnie coraz rzadziej bo nawet za 5 zł się
nie sprzedawała.
Właśnie popatrzyłem w archiwum All... sztuka poszła za 2,5zł + 3,6zł
przesyłka :)
A ja dałem 15zł jakieś 5 lat temu...

Michał

Re: sensor optyczny/miniaturowa kamerka
zepnij coś takiego
http://allegro.pl/czujka-detektor-czujnik-ruchu-dzwiekowy-alarm-156-i1593338538.html
z czymś takim
http://allegro.pl/mini-kamera-vordon-spy-brelok-aparat-dyktafon-i1584621841.html
w tym pierwszym niedawno grzebałem - ma analogowy, pasywny detektor IR, na 5
tranzystorach, wszędzie jest dostęp.

Re: sensor optyczny/miniaturowa kamerka
http://allegro.pl/czujka-detektor-czujnik-ruchu-dzwiekowy-alarm-156-i1593338538.html
http://allegro.pl/mini-kamera-vordon-spy-brelok-aparat-dyktafon-i1584621841.html

Sprzęt zapewne do bani, a przed zwrotem zabezpieczają się wysokimi kosztami
wysyłki, znacznie przekraczającymi cenę towaru. Poza tym jak tą kamerkę
widzi komputer - pewnie jako pamięć przenośną i w tym czasie nie ma
możliwości rejestracji obrazu.

Michał

Re: sensor optyczny/miniaturowa kamerka

spróbuję, dzięki.
Protokoł trochę zakręcony, ale moze zda to egzamin.

Michał Walenciak
gmail.com kicer86