Semiconductors Bank Wrocław

Mam pytanie - gdzie siEA% przeniF3%sB3% ten sklep elektroniczny co byB3% ob=
ok
"Robotronika" na ul.Polaka. (okolice pl. Grunwaldzkiego)

Re: Semiconductors Bank Wrocław
 obok

Wydaje mi siEA%, BF%e zrezygnowali z dziaB3%alnoB6%ci we Wrocku. JeB6%li =
siEA% mylEA%20
to sam chEA%tnie bym siEA% dowiedziaB3% gdzie sB1%.

--20%

Re: Semiconductors Bank Wrocław

Tak też jest. Ponoć już z rok temu... Szkoda, bo był to jeden z
niewielu sklepów gdzie można było w detalu dostać elementy SMD.

Warszawa i Łódź...

http://www.semiconductors.pl/ofirmie.htm

--
DJ

Re: Semiconductors Bank Wrocław

Lokalnych, miałem na myśli... gdzie można sobie podreptać pieszo ;)

--
DJ

Re: Semiconductors Bank Wrocław

troszke biernych SMD wprowadził do swojej oferty "z półki" Robotronik...

--
serdeczności! zbisa

Re: Semiconductors Bank Wrocław

Wszystkie 6 wartości kondensatorów, i 7 wartości rezystorów?
Przynajmniej tak pokazuje ich strona,  zaktualizowana wciąż na 17
czerwca 2009...

--
DJ