se new

news.atman.pl
news.aioe.org
news.task.gda.pl
news.icm.edu.pl
news.neostrada.pl
news.gazeta.pl

który z w/w jeszcze działa, jak do niedawna news.onet.pl?

Re: se new

Desoft

Re: se new

No właśnie - onet się wypiął na newsy, więc czytamy gazetę... ale ona
coś grymaśna - po zalogowaniu się wywala Authentication error... ale i
tak posty wyświetla. Pewnie do czasu.

Mirek.

Re: se new

A zalozyles sobie konto na gazecie ?
Bo jesli odczytasz ten post ... to nie ma zadnych bledow :-)

P.S. Sa gdzies statystyki newsow ? O ile spadla ilosc postow po wylaczeniu
onetu ?

J.

Re: se new

Tak.

W takim razie są błędne komunikaty o błędach ;) (niemniej wkurzające)

[...]

onet zydki wylaczyly zeby im Dąbczak nie psol PijAru dziady po komunie !

Re: se new
Hello NoTak,

http://www.satyr.pl/satyr,idea-internetu-,bma.html

Re: se new
PrEA%dzej by watykan nie musiaB3% siEA% spowiadaE6% ze swoich grzechF3%w =
:D :D

Re: se new

news.icm.edu.pl

Re: se new
Test wysyłania

Re: se new

[ciach]

news.neostrada.pl ma się całkiem dobrze.

Większość z wymienionych działa, problem tylko, że mało który wpuści
wysyłanie.
Sprawdź sobie jeszcze news.interia.pl (wymaga logowania na podstawie konta
mailowego na interii)
I nie mierz ilości postów grup dyskusyjnych działaniem lub niedziałaniem
onetowskiego serwera news, bo ludzie ślą przez inne. Jak dla mnie onet może
w ogóle nie istnieć.
Generalnie wszystko co z onetem związane to było dobre ponad 10 lat wstecz.
Na polpaku onet to chodzi jak krew z nosa, podobnie z wp w Małopolsce
Interia śmiga pełną rurą.

Re: se new

Użytkownik "jędrek"  napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych: snipped-for-privacy@and.krakow...
Sprawdź sobie jeszcze news.interia.pl (wymaga logowania na podstawie konta
mailowego na interii)

W końcu e-mail założyłem i zadziałało. Dzięki.

Re: se new

Śmieszna rzecz wirtualna polska też odmówiła posłuszeństwa.
Czyżby zmowa wielkich? A ja już na swój czytnik psioczyłem.

Re: se new
atman przyjmuje chyba wszystkich, ale jakoś pomiędzy atmanem a gazetą nie ma
synchronizacji, w ogóle jakoś na gazecie mało maili dochodzi...

Site Timeline