se new

No właśnie - onet się wypiął na newsy, więc czytamy gazetę... ale ona coś grymaśna - po zalogowaniu się wywala Authentication error... ale i tak posty wyświetla. Pewnie do czasu.

Mirek.

Reply to
Mirek

[...]

Dnia Fri, 02 Dec 2011 21:18:02 +0100, Mirek napisał(a):

A zalozyles sobie konto na gazecie ? Bo jesli odczytasz ten post ... to nie ma zadnych bledow :-)

P.S. Sa gdzies statystyki newsow ? O ile spadla ilosc postow po wylaczeniu onetu ?

Tak.

W takim razie są błędne komunikaty o błędach ;) (niemniej wkurzające)

Mirek.

Reply to
Mirek

W dniu 2011-12-02 21:08, !MWLM pisze:

onet zydki wylaczyly zeby im Dąbczak nie psol PijAru dziady po komunie !

Reply to
NoTak

W dniu 2011-12-02 22:09, NoTak pisze:

Prędzej by watykan nie musiał się spowiadać ze swoich grzechów :D :D

Reply to
Andrzej

Śmieszna rzecz wirtualna polska też odmówiła posłuszeństwa. Czyżby zmowa wielkich? A ja już na swój czytnik psioczyłem.

Reply to
Bo(o)t manager

atman przyjmuje chyba wszystkich, ale jakoś pomiędzy atmanem a gazetą nie ma synchronizacji, w ogóle jakoś na gazecie mało maili dochodzi...

Reply to
identifikator: 20110701

W dniu 2011-12-02 22:13, awow pisze:

Test wysyłania