sci.electronics.design

Ależ tam pierdoły wypisują :)))

Reply to
stchebel

Średnia wieku coś w okolicach 80, zabawnie wygląda, jak się zaczynają wyzywać od zdziecinniałych starców. :-)

Ale są bardzo kompetentni -- jak zaczną pisać o elektronice, to piszą w sposób tu występujący już niestety coraz rzadziej. A szkoda, bo kiedyś też mieliśmy dużo ciekawych dyskusji. Usenet umiera. :-/

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

snipped-for-privacy@gmail.com pisze tak:

większe czy mniejsze niż na elektrodzie?

:)

Reply to
PiteR

W dniu piątek, 6 marca 2015 15:51:37 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:

Kurka wódka większe!! Bo przynajmniej elektrownia jest jakoś usystematyzowana tematycznie. Natomiast na sci.electronics.design masz 'hajdpark' palantów.

Reply to
stchebel

snipped-for-privacy@gmail.com pisze tak:

Boh cała zalana przez spam

Reply to
PiteR

Tam sie kiedys Hill produkowal, ten od sztuki elektroniki.

Google go zabija :-)

W dniu 09.03.2015 02:36, J.F. pisze:

Na własne życzenie, bo jak ktoś przychodził zapytać coś na grupie, to dostawał odpowiedź: "Use Google, Luke"

Reply to
Mario
[...]

Jak się pyta o rzeczy banalne, to dostaje się taką odpowiedź.

Często jest tak jak mówisz. Ja pytałem parę razy o rzeczy dość nietrywialne. Oczywiście najpierw szukałem przez Google. Znajdowałem linki do odpowiedzi na grupach i na forach. I przykładowo wszystkie odpowiedzi były: Użyj Google.

Reply to
Mario

Dalej się produkuje, m.in. ostatnio wytłumaczył mi, co się dokładnie dzieje z MOSFETem w warunkach zwarciowych i jak to należy wyczytać z datashita.

Pozdrawiam, Piotr

Reply to
Piotr Wyderski

No i? jakieś ciekawe wnioski?