Schemat starej komórki Nokii THF8P za flaszkę.

Szukam schematu starej komórki analogowej centertela Nokii THF8P (mam ich parę sztuk), chcę je w ramach zabawy przestroić na pasmo 446Mhż (PMR). Mogą być inne niższe modele THF7 , THF4. Pozdrawiam, flaszka czeka.

Reply to
Robert R

Przejrzyj to:

nadzieję że między THF8P a THF9 nie było żadnych rewolucji.

Reply to
Ostry

Ostry snipped-for-privacy@pf.pl napisał(a):

Reply to
Robert R

Wielkie dzięki! Niektóre bloki są identyczne: odbiornik, synteza, troszkę nadajnik się różni - inna końcówka mocy. Pozdrawiam.

Reply to
Robert R