schemat regulatora i modułu zapłonu

Witam posiada ktoś może opis wyprowadzeń takiego regulatora i modułu jak w linku: no i schematy podłączeń

ę zaadoptować coś do mojego skuterka bo orginalnego brak pozdrawiam

Reply to
szumek

Dnia Thu, 1 May 2008 10:59:22 +0200, szumek napisał(a):

Jeśli piny zanumerujemy tak (czcionka o stałej szerokości):

1 2 3 4 5 | Tu jest zaczep

to:

1 - przez stacyjkę do cewki zasilającej moduł (z magneta) 2 - niepodłączone 3 - masa 4 - do cewki zapłonowej 5 - sygnał z cewki czujnika położenia wału

To są moduły do określonego sposobu zasilania, czyli przez cewkę w magnecie i czujnik położenia wału też zrealizowany jako cewka "przelatująca" nad naklejonym na dzwonie magnesie. Jeśli masz zasilanie starego modułu z 12VDC (aku), to się nie nadają. No i ważny jest też kąt wyprzedzenia, czyli ile stopni przed górnym położeniem tłoka naklejony jest ten magnes.

Funkcje styków wziąłem z instrukcji serwisowej do peugeota elyseo.

Pozdrawiam

Reply to
Marcin Stanisz