Schemat pojazdu małej mocy

Czy ma ktoś schemat pojazdu elektrycznego małej mocy, z dwoma silnikami napędowymi prądu stałego, który jechałby wyznaczoną trasą (np czujniki wykrywałyby białą linię)? Skrecanie pojazdu regulowane przez różnicę prędkości dwu kół (podobnie jak w czołgu).

pozdrawiam

Reply to
konw

mam, ale opis po niemiecku i dość antyczny. W sumie konstrukcja trywialna: fotoopornik w dzielniku napięcia (fotoopór + potencjometr montażowy do ustawienia wzmocnienia kanału). Z tego leci przez opór na darlington mocy, w kolektorze silnik. Toto razy 2 (po jednym kanale na silnik) i ustrojstwo gotowe.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Witam Ten pojazd jest opisany w książce "Nowoczesne zabawki elektroniczne" i choć jest to książka stara, ale widzę że temat jest nadal aktualny :-) Jeżeli będziesz miał trudności ze znalezieniem jej, to może coś poradze - jak w końcu poczta dostarczy mi nowy skaner.

Pozdrrr... Reksio

Reply to
Reksio

Zobacz to:

U.

Reply to
Ufolek

a potem znajdziesz inne linki. Kopalnia.

MAc

Reply to
mac