Scalony syntezator mowy?

Przez Google nie mogę znaleźć niczego konkretnego, wiec zapytam tutaj. Może ktoś z was zetknął się z jakimś układem scalonym do urządzeń wbudowanych, który karmiony ciągiem znaków ASCII (przez UART albo SPI) generowałby ludzką mowę (PCM albo od razu analogowe audio)? Oczywiście mam na myśli język angielski, bo coś obsługującego język polski - to już byłoby zbyt piękne. :)

Reply to
Atlantis

Może to

jakość marna, no i chyba wyprzedane... :)

Kiedyś TI produkował dedykowane układy do tego, ale chyba już są niedostępne...

No to może zrobić samemu ? Tu kilka projektów "AVR speech sintesis";

(nie wnikałem w detale - ale może coś z tego podejdzie na start...)

Reply to
sundayman

No proszę, na ebay można toto jeszcze kupić za paręnaście USD;

sundayman

Nawet sam chip można kupić za 19 USD...

I teraz zagadka - w jakim filmie można było zobaczyć ten gadget ?

Reply to
sundayman

Użytkownik "sundayman" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:l3fbqq$m29$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

E.T.

Reply to
yabba

U¿ytkownik "sundayman" napisa³ w wiadomo¶ci grup

a to jest taki chip ze wysylasz mu kod ascii i on mowi, czy zawiera zestaw filtrow symulujacych czlowieka, i trzeba wyslac nastawy do tych filtrow ?

J.F

Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:525b4bba$0$32686$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

A potem po kilka suszonych listków do gulaszu, czy żurku, mniam :))

Reply to
ACMM-033

Google wyłączyli ??

sundayman

ACMM-033 napisało:

Świeże i zielone prosto z krzaka (albo z wieńca) są do tego jeszcze lepsze.

Jarek