Sanyo Eneloop AAA

Pewnie nikt i tak nie czyta instrukcji do akumulatorków, ale w polskim
tłumaczeniu znalazłem niezłe kwiatki. Pełny cytat, pisownia oryginalna:

"baterie eneloop potrzebują licujący NiMH akumulator do ponownego
ładowania. Akumulator/ładowarka do SANYO jest polecona. Mozna ladowac do
1000 razy."

Do tej pory myślałem, że tylko Chińczycy wymyślają takie tłumaczenia.
Jak widać Japończycy też potrafią. :)

Re: Sanyo Eneloop AAA

Dobre. :) Jestes pewien, ze nie trafiles na podrobki?

k,

Re: Sanyo Eneloop AAA

A tak swoja droga - z czego oni korzystaja ?

musi byc to cos popularnego, bo coraz tego wiecej, ale przeciez ktos
by sie wstydzil takiego produktu :-)

translate.google.com ?

Nawet ladnie sobie poradzil:
eneloop batteries need to compatible NiMH rechargeable battery.
Battery / Charger for SANYO is Post. Can be charged up to 1000 times.

:-)
J.

Re: Sanyo Eneloop AAA

Mam nadzieję, że nie. Po czym poznać?
Nie kupowałem na jarmarku po 2 zł/szt.

BTW: Wersja angielska instrukcji jest całkiem zrozumiała i chyba bez błędów.