Sanyo Eneloop AAA

Pewnie nikt i tak nie czyta instrukcji do akumulatorków, ale w polskim tłumaczeniu znalazłem niezłe kwiatki. Pełny cytat, pisownia oryginalna:

"baterie eneloop potrzebują licujący NiMH akumulator do ponownego ładowania. Akumulator/ładowarka do SANYO jest polecona. Mozna ladowac do

1000 razy."

Do tej pory myślałem, że tylko Chińczycy wymyślają takie tłumaczenia. Jak widać Japończycy też potrafią. :)

Reply to
Adam Dybkowski

A tak swoja droga - z czego oni korzystaja ?

musi byc to cos popularnego, bo coraz tego wiecej, ale przeciez ktos by sie wstydzil takiego produktu :-)

translate.google.com ?

Nawet ladnie sobie poradzil: eneloop batteries need to compatible NiMH rechargeable battery. Battery / Charger for SANYO is Post. Can be charged up to 1000 times.

:-) J.

KILu pisze:

Mam nadzieję, że nie. Po czym poznać? Nie kupowałem na jarmarku po 2 zł/szt.

BTW: Wersja angielska instrukcji jest całkiem zrozumiała i chyba bez błędów.

Reply to
Adam Dybkowski