Samsung TV i brak netu...

Pokaralo mnie za glupote - kupilem dzisiaj Samsunga 40SE6800.

Dziala. Znaczy TV dziala. Tylko, ze ja chcialem od czasu do
czasu obejrzec film VOD, bo w panstwowej to g..o jest do ogladania.

No i tu kicha - status sieci (WiFi) jest niby ok, moge sie zalogowac
do "konta szajsung" (po uj mi to to nie wiem), niestety proba uruchomienia
przegladarki czy samsung aps konczy sie komunikatami w stylu
"error_update_001", "error_update_003", "Error model bind"...

W sieci widze ze nie jestem sam - troche pocieszajace ale rozwiazania
brak niestety. Moze ktos sie z tym spotkal i wie o co chodzi?

Firmware najnowsze (przynajmniej tak mi sie wydaje)...

Tu jest podobny problem, niby sam sie rozwiazal:
http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/93506-ue40es5500-problem-ze-smart-hub.html

Re: Samsung TV i brak netu...

Do czego go ┼é─ůczysz? Tw├│j router czy nie masz do niego dost─Öpu?

Mirek.

Re: Samsung TV i brak netu...

Lacze do WiFi repeatera Media-Tech MT4212.
Laptop polaczony z nim dziala bez zajakniecia.

Jutro zataszcze TV do biura (w zasiedztwo routera NEO) i sprawdze.

Dopuszczam mozliwosc ze nie lubi sie z repeaterem co by mnie
mnie wcale nie cieszylo bo nie mam czasu przekladac routera
zeby byl w zasiegu - po to kupilem repeater...

Re: Samsung TV i brak netu...

Mia┼éem dopiero co problemy z TV Toshiba - podobnie: ┼é─ůczy si─Ö, bo wida─ç
go w sieci, ale twierdzi ┼╝e nie ma po┼é─ůczenia z sieci─ů. Pr├│bowa┼éem go
po┼é─ůczy─ç z hotspotem na telefonie - bez problemu. Do routera niestety
nie mam dost─Öpu. Pod┼é─ůczy┼éem po kablu, ale te┼╝ z problemami - trzeba
zachowa─ç kolejno┼Ť─ç zatwierdzania w menu i przej┼Ť─ç kilka razy przez
"konfiguracja IP auto ... r─Öczna" a┼╝ z┼éapie sensowny adres (statyczny
nie dzia┼éa). Samsung dzia┼éa po Wi-Fi, ale te┼╝ by┼éy problemy z DHCP i do
tego sieje po sieci w kółko zapytaniami.
Popr├│buj ze statycznym adresem i DNS - mo┼╝e problem jest podobny.

Mirek.

Re: Samsung TV i brak netu...

Ja bym zacz─ů┼é od ustawienia routera bez zabezpiecze┼ä.
Przem

Re: Samsung TV i brak netu...

Ja od zwr├│cenia do sklepu TV - niezgodno┼Ťc z umow─ů.
Niech kase oddaj─ů,
kupiłbym piwo i poszedl do Kina na film co na nim jeszcze nie byłem ;-)

Włodek

Re: Samsung TV i brak netu...

Wiesz... to zale┼╝y od tego czy rzeczywi┼Ťcie jest niezgodny czy, z ca┼éym
szacunkiem, u┼╝ytkownik pipa :P
Przem

Re: Samsung TV i brak netu...
No i rano zadzialalo - cos tam sie uaktualnilo i siec zaczela dzialac.

Mam nadzieje, ze to byla kwestia jakis problemow po stronie Szajsunga
a nie np. tego ze wieczorami siec zazwyczaj nie dziala ;-)

Sam TV jak narazie robi pozytywne wrazenie.
Moze poza tym ze jak nagrywal w nocy to ...swiecila matryca, chyba
samo podswietlenie, ale wyraznie swiecila. Musze rozkminic jak to
zlikwidowac, lapke nocna juz mam :)

Re: Samsung TV i brak netu...

No i dlatego nie pod┼é─ůcza┼éem jeszcze tv do neta. Nie wiadomo co on tam
robi. Mo┼╝e dzwoni do domu albo co gorsza do krit ;)

--
Piter

Re: Samsung TV i brak netu...
Mam od ponad tygodnia Samsung ES6100. Internet (a g┼é├│wnie dla internetu
kupi┼éem ten TV) jako┼Ť dzia┼éa┼é, a dzi┼Ť od rana przesta┼é. Przy pr├│bie
uruchomienia ipla, tvnplayer czy youtube wy┼Ťwietla "┼éaduj─Ö...". Raz po kilku
ERROR_MODEL_BIND. Telewizor by┼é wy┼é─ůczany, od┼é─ůczany od sieci zasilaj─ůcej,
ponownie w┼é─ůczany. Router jest bliskot TV, laptop pracuje z wifi normalnie.
Ponadto router by┼é resetowany. Pr├│bowa┼éem po┼é─ůczenia sieci Ethernet przez
kabel, zamiast wifi. Nic nie pomog┼éo. Czy dzisiaj Samsung robi jakie┼Ť
porz─ůdki ze swoimi serwerami, ┼╝e net nie dzia┼éa?

R.

Re: Samsung TV i brak netu...

Mozliwe. Albo wieczorami ludzie przeciazaja siec.

Wczoraj obejrzalem dwa filmy VOD bez problemow (samo ogladanie).
Przy robie odpalenia iPli raz wyskoczyl blad, za innym razem
polaczyl sie, choc troche to trwalo.
Za to do SamsungAps nie udalo mi sie wieczorem podlaczyc
- TV odpowiadal zeby sprobowac pozniej.

Wyglada na to, ze cos robia z siecia...

Re: Samsung TV i brak netu...
Problem rozwi─ůza┼éem. Nie dzia┼éa┼éy najwyra┼║niej DNS-y, kt├│rych adresy
pobiera┼é automatycznie. Wpisa┼éem adres IP serwera DNS na sztywno i zacz─Ö┼éo
działać.

R.

Re: Samsung TV i brak netu...
A z serwisu Samsunga dosta┼éem tak─ů oto odpowied┼║:

"Na chwile obecn─ů trwaj─ů prace modernizacyjne dotycz─ůce obs┼éugi us┼éugi Smart
Hub.
W zwi─ůzku z tym mog─ů wyst─Öpowa─ç okresowe problemy z uzyskaniem po┼é─ůczenia
z us┼éugami znajduj─ůcymi si─Ö w Smart Hub. Nie jest to zwi─ůzane z usterk─ů
odbiornika.
Pragn─Ö Pana poinformowa─ç, ┼╝e prace te mog─ů potrwa─ç maksymalnie do ko┼äca
bie┼╝─ůcego tygodnia."

Re: Samsung TV i brak netu...
A no to ok, jakos przeczekam ;)

Re: Samsung TV i brak netu...
Wpisz DNS na sta┼ée (ja mam 194.204.152.34). U mnie internet dzia┼éa po
wpisaniu tego DNS, mimo tego, ┼╝e Samsung co┼Ť tam pono─ç robi z serwerami.

Re: Samsung TV i brak netu...

W konfiguracje TV jak rozumiem?
Laczysz sie po WiFi czy kablu?

Re: Samsung TV i brak netu...
U┼╝ywam Wifi. W moim przypadku DNS ustawia si─Ö tak:

Menu > Sie─ç > Ustawienia sieci > Uruchom > Wybra─ç router wifi z listy >
Dalej > Ustaw IP > Ustaw DNS

Re: Samsung TV i brak netu...

http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/93506-ue40es5500-problem-ze-smart-hub.html

PEBKAC?
Dla niewtajemniczonych: Problem Exists Betweeen Keyboard and Chair.

:-)

Site Timeline